وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

ثبت طلاق ایرانیان مقیم امریکا

ثبت طلاق ایرانیان مقیم امریکا

ثبت طلاق ایرانیان مقیم امریکا

 

 

نحوه ثبت طلاق توافقی ایرانیان مقیم امریکا :

در صورتیکه طرفین امکان حضور در ایران را ندارند باید به یک وکیل دادگستری با تخصص طلاق ، وکالت دهند تا نسبت به اخذ رای طلاق توافقی و ثبت آن اقدام نماید.

لازم به ذکر است که حتی اگر در کشور خارجی طلاق گرفته اید وقصد انجام صیغه شرعی را دارید امکان تنفیذ رای طلاق در ایران ،طبق رویه حال حاضر دادگاه های ایران ، دشوار است و بهتر است از طریق وکالت دادن به وکیل دادگستری در ایران همان پروسه طلاق توافقی را  سریعتر و راحت تر، طی نمایید.حال نحوه وکالت دادن به وکیل دادگستری بدون نیاز به حضور در ایران چگونه است؟

وکالت میخکی

 

 

وکالت طلاق میخکی چیست ؟

برحسب رویه ای که در حال حاضر  2024  در کنسولگری های ایران برقرار است هر گونه اعطای وکالت نامه از طریق سامانه میخک انجام می شود.بدین ترتیب شما می توانید وارد سامانه میخک وزارت امور خارجه شوید و نسبت به ثبت وکالتنامه طلاق اقدام نمایید.این وکالت نامه را می توانید یا به یکی از بستگان خود در ایران بدهید تا با وکالت غیر مستقیم نسبت به اخذ وکیل دادگستری و انجام پروسه طلاق توافقی اقدام کند و یا اینکه مستقیما به یک وکیل دادگستری وکالت دهید.

۱-با توجه به اینکه متن خود سامانه میخک مختصر و پر نقص است و قضات معمولا این متن را قبول نمی کنند، بهتر است برای اعطای وکالت ، متن وکالت را طبق نظر وکیل پرونده خود تکمیل کنید.

۲-پس از ثبت وکالتنامه در سامانه میخک به صورت غیر حضوری، توسط دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن، احراز هویت خواهید شد.کل این پروسه حداقل یک ماه و نیم  و حداکثر دو ماه بطول می انجامد.

 

 

وکالت طلاق ثنا چیست ؟ 

 در حال حاضر ارائه کلیه خدمات حقوقی و قضایی دادگاه های ایران از طریق سامانه ثنا (خدمات ثبت نام الکترونیک قضایی)صورت می گیرد.اگر شما در این سامانه ثبت نام کرده اید براحتی می توانید نسبت به انعقاد قرارداد الکترونیک قضایی با وکیل دادگستری در این سامانه اقدام کنید.در این صورت می توانید در فاصله زمانی کوتاهی، امر طلاق توافقی را از طریق وکیل خود انجام دهید.

امکان ثبت نام در این سامانه بصورت آنلاین و غیر حضوری، برای ایرانیان از خارج از کشور هم فراهم شده است در صورت بروز هر گونه مشکل در ثبت نام سامانه ثنا ،با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم .

 

مراحل انجام طلاق توافقی :

1- توافق زن و شوهر راجع به مهریه ،نفقه و حضانت فرزندان مشترک

2-تنظیم توافقنامه طلاق توسط وکیل پایه یک دادگستری  

3-وکالت به وکیل و شروع پروسه طلاق توافقی بدون نیاز به حضور هر دو طرف در ایران

4-صدور رای و ثبت طلاق ایرانی 

 

وکیل طلاق ایرانی در آمریکا:

با توجه به قوانین و مقررات متفاوت در دو کشور ایران و آمریکا و لزوم ثبت طلاق با توجه به الزامات قانونی ،تسلط و اشراف وکیل طلاق به قوانین هر دو کشور و اطلاع از روند انجام کار تا حدود زیادی از بروز مشکلات در آینده برای شما جلوگیری خواهد کرد ،بنابراین قبل از سپردن کار به وکیل ،از تخصص و آگاهی وی نسبت به امور ایرانیان مقیم آمریکا اطمینان حاصل کنید.

گروه حقوقی وکیل دادنیک با سالها تجربه در زمینه اراِئه خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم آمریکا در این خصوص راهنمای شماست.کارشناسان ما در واتساپ پاسخگوی سوالات شما در زمینه ثبت طلاق ایرانی هستند.

 

 

 

 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​