وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

وکیل ملکی ایرانیان خارج از کشور

وکیل ملکی ایرانیان خارج از کشور

وکیل ملکی  ایرانیان خارج از کشور

 

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید هنگام خرید ملک با یک وکیل مشورت کنید. یک وکیل می تواند به شما کمک کند:

 

1-مراحل قانونی خرید ملک را درک کنید. فرآیند املاک و مستغلات می تواند پیچیده باشد و یک وکیل می تواند به شما در درک مراحل مختلف مانند قرارداد خرید، جستجوی عنوان و بسته شدن کمک کند.


2-از منافع خود محافظت کنید. یک وکیل می تواند به شما کمک کند تا بهترین قیمت ممکن را برای ملک مذاکره کنید و در صورت بروز هر گونه مشکلی از منافع خود محافظت کنید.


3-هرگونه مشکل قانونی احتمالی را شناسایی کنید. یک وکیل می تواند عنوان ملک و سایر اسناد را برای شناسایی مشکلات قانونی احتمالی، مانند حق ارتفاق یا حق حبس، بررسی کند.


4-تهیه اسناد قانونی لازم یک وکیل می تواند قرارداد خرید، اسناد پایانی و سایر اسناد قانونی لازم برای تکمیل خرید را تهیه کند.


5-در مورد پیامدهای مالیاتی خرید املاک و مستغلات به شما مشاوره می دهد. خرید املاک و مستغلات می تواند پیامدهای مالیاتی قابل توجهی داشته باشد و یک وکیل می تواند به شما توصیه کند که چگونه بدهی مالیاتی خود را به حداقل برسانید.


علاوه بر این مزایای کلی، دلایل خاصی نیز وجود دارد که ممکن است بخواهید در صورت خرید ملک در یک ایالت خاص، با یک وکیل مشورت کنید. به عنوان مثال، برخی از ایالت ها قوانین خاصی دارند که بر فروش املاک و مستغلات حاکم است و یک وکیل می تواند به شما در درک این قوانین و اطمینان از رعایت آنها کمک کند.

 

اگر قصد خرید ملک را دارید، بهتر است با یک وکیل مشورت کنید تا در مورد نیازها و شرایط خاص خود صحبت کنید. یک وکیل می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که از شما محافظت می شود و خرید به راحتی انجام می شود.

 

در اینجا برخی از مزایای اضافی مشاوره با یک وکیل در هنگام خرید ملک وجود دارد:

 

1-آرامش خاطر. دانستن اینکه وکیلی دارید که به دنبال منافع شماست، می‌تواند به شما در طول فرآیند خرید آرامش دهد.


2-مشاوره تخصصی. یک وکیل دارای تجربه و دانشی است که به شما کمک می کند تا در مورد خرید خود تصمیم گیری کنید.


3-پس انداز بالقوه: یک وکیل می تواند به شما کمک کند تا مشکلات قانونی احتمالی را شناسایی کرده و از آن جلوگیری کنید، که می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود.


اگر در خرید ملک جدی هستید، ارزش سرمایه گذاری را دارد که با یک وکیل مشورت کنید. یک وکیل می تواند به شما کمک کند تا از منافع خود محافظت کنید و اطمینان حاصل کنید که خرید به راحتی انجام می شود.

 

از جمله خدمات  گروه وکلای دادنیک در این زمینه :   

 

1- تنظیم سند رسمی 

2- اخذ پایان کار

3- خلع ید

4- تقسیم و افراز املاک مشاع تا دعاوی کیفری مثل فروش مال غیر، جعل سند، تصرف عدوانی و … می باشد.

 

تماس در واتس آپ

دعوای ملکی چیست ؟

هر دعوایی که مربوط به روابط اموال غیرمنقول اشخاص باشد دعوای حقوقی ملکی نامیده می شود.برای مثال شما آپارتمانی خریده اید که فروشنده آن را تحویل نمی دهد،یا صاحب حق سرقفلی هستند یا خواهان فسخ فرارداد خرید ملکی هستید و...تمام این موارد و‌مشابه آن دعوای حقوقی ملکی نامیده می شود.

 

 نکته :دعوای ملکی سبب پیچیدگی نیازمند وکیل مجرب ملکی برای دفاع و پیروزی در پرونده است و عدم مشاوره یا بهره مندی از وکیل متخصص دعوای ملکی ممکن است نتایج زیان باری را برای صاحب حق بوجود بیاورد.

 

انواع دعاوی ملکی

 

  • دعوای تخلیه ملک

  • دعوای فسخ قرارداد ملک

  • دعوای فک رهن

  • دعوای الزام به تحویل ملک

  • دعوای الزام تنظیم سند رسمی  ملک

  • دعوای الزام به اخذ صورت مجلس

  • دعوای خلع ید

  • دعوای الزام به دریافت پایان کار 

  • دعوای رفع تصرف عدوانی

  • دعوای ابطال قرارداد 

  • دعوای  مطالبه‌‌ اجرت المثل

  • دعوای فسخ مبایعه نامه ملکی

  • دعوای تعدیل میزان اجاره بها

  • دعوای درخواست مطالبه سرقفلی و تجویز انتقال منافع 

 

 بهترین وکیل ملکی کیست ؟

منظور از وکیل ملکی ، وکیل پایه یک دادگستری است که دارای تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترای حقوق است و در زمینه دعاوی حقوقی ، ملکی و خانوادگی تخصص خاص دارد. امروزه استفاده از وکیل مجرب ملکی، از شگردهای پیروزی در پرونده حقوقی است .در این زمینه گروه وکلای دادنیک با تکیه بر دانش و سابقه و مهارت گروه  وکلای حقوقی دفتر ، داعیه برتری در این دسته از پرونده ها را دارد .

 

نحوه طرح دعوای ملکی توسط وکیل ایرانیان خارج از کشور :

توجه داشته باشید که وکیل کاری یا وکیل مدنی نمی تواند در دادگاه با وکالت کاری اقدامی انجام دهد بلکه باید به دفتر وکالت مراجعه و برای پرونده حقوقی به وکیل دادگستری وکالت دهد.

 بعنوان مثال شمادر خارج از ایران هستید و امکان حضور در ایران را ندارید برای دعوای ملکی یا خانوادگی  از طریق سامانه میخک به برادر خود در ایران وکالت کاری می دهید. برادر شما نمی تواند به وکالت از شما در دادگاه حاضر شود بلکه باید به یک وکیل دادگستری وکالت طرح دعوا و دفاع از آن را بدهد.طرح دعوا پس از توافق وکیل و‌موکل با اخذ وکالت الکترونیک قضایی در سامانه ثنا متعلق به قوه قضاییه ، آغاز می شود و وکیل بعد از ابطال تمبر مالیاتی نسبت به اعلام وکالت از طرف شما به دادگاه اقدام می کند.

در حال حاضر ایرانیان خارج از کشور به دو طریق دعوای ملکی در ایران را بدون حضور در ایران طرح می نمایند:

 

1- از طریق سامانه میخک

2- از طریق ثنای قوه قضاییه

 

در صورت وجود هر گونه مشکل در ثبت نام میخک یا ثنا از خارج از کشور با ما تماس بگیرید.

 

وکیل در اجاره به شرط تملیک 

 

عقد اجاره به شرط تملیک را بیشتر در تسهیلات بانکی یا شرکتهای لیزینگ شنیده اید .اجاره به شرط تملیک عقد اجاره‌ای است که در آن شرط می‌شود مستاجر در پایان مدت اجاره در صورت عمل به شرایط قرارداد، عین مستاجره را مالک شود.

بانک یا شرکت لیزینگی ، تسهیلات لازم برای را برای امور خدماتی، کشاورزی، صنعتی یا خرید ملک یا ماشین  در اختیار تسهیلات گیرنده قرار می دهد و خود به عنوان موجر مبادرت به معاملات اجاره به شرط تملیک می‌‌کند در صورت اینکه تسهیلات گیرنده تا پایان قرارداد به تعهدات مالی خود عمل کند مالک  مال مورد نظر می شود .

در صورتیکه نیاز به وکیل بانکی و وکیل اجاره به شرط تملیک دارید از خدمات مشاوره ای و‌وکالتی وکلای متخصص ما که در این زمینه دارای سابقه کار می باشند برخوردار شوید .

 

فرق خلع ید با تصرف عدوانی چیست ؟

 

وکیل خلع ید /وکیل تصرف عدوانی 

تصرف عدوانی به دو صورت حقوقی و کیفری قابل طرح است که ما در این بخش به تصرف عدوانی حقوقی و خلع ید می پردازیم .

1-دعوای خلع ید یا دعوای مالکیت :در این نوع دعوا مالک با ارائه مدارک مالکیت ثابت می کند که ملک متعلق به اوست و تصرف طرف مقابل غاصبانه و غیر قانونی است.

 

2-دعوای تصرف عدوانی : در این نوع دعوا مالکیت شما مطرح نیست بلکه شما باید سابقه تصرف ملک توسط خودتان و تصرف غیرقانونی  و به زور طرف دیگر را  ثابت کنید .

 

پس توجه داشته باشید که در صورت عدم داشتن سند مالکیت ،قانون برای شما این حق را در نظر گرفته که نسبت به طرح دعوا اقدام نمایید.

 

چرا بهتر است به وکیل ملکی مجرب وکالت دهیم ؟

 

دعوای خلع ید و تصرف عدوانی در زمره دعاوی حساس و پیچیده است که کوچکترین نکته اشتباه باعث رد دعوا به ضرر شما می شود . تشخیص اینکه کدام ادله به دادگاه ارائه شود یا به چه نحو طرح گردد در تخصص وکیل ملکی است.اشتباه در طرح دعوا و ارائه دلیل و نحوه دفاع ممکن است موجب ضرر مالی و معنوی صاحب حق گردد ، لذا اخذ وکیل مجرب ملکی خلع ید و تصرف عدوانی بسیار ضروری است.

 

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی 

 

حجم بالایی از دعاوی حقوقی ، مربوط به بد عهدی فروشنده در معاملات است. شما ملکی را خریدید ولی فروشنده به دلایل مختلف حاضر به سند زدن ملک به نام شما نیست .قانون در این مورد به شما راهکار دادخواست الزام فروشنده به تنظیم سند رسمی و احیانا اخذ پایانکار و ... را پیشنهاد می کند.شما می توانید به دفتر خدمات قضایی الکترونیک مراجعه و ضمن پیوست کپی مبایعه نامه دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی را علیه فروشنده مطرح نمایید.

 

اگر وکیل دادگستری الزام به تنظیم سند رسمی را انجام دهد:دعوای الزام به تنظیم سند رسمی ملک پیچیدگی های زیادی دارد مثلاً خوانده ممکن است ملک خود را در رهن گذاشته باشد و  اقدام به فروش آن کرده باشد که به طور کلی در طرح خواسته شرایط فرق می کند .بطور کلی احتمالات مختلفی در این دعوا وجود دارد که باید توسط وکیل دادگستری مورد بررسی قرار بگیرد.

 

 تجربه کاری دو دهه وکالت ما ،نشان می دهد در عادی ترین حالت یعنی اگر فروشنده رسمی باشد و مال به شخص دیگر فروخته و رهن نشده باشد، نیاز به طرح دعوای الزام به تنظیم سند رسمی ملک است که باید توسط وکیل صورت بگیرد ،چون لازم است که مبایعه نامه با همه شرایط و مفاد آن، بررسی و اثبات شود و سپس نیاز است که حکم الزام به تنظیم سند رسمی ، به صورت دقیق اجرا شود.

 

وکیل سرقفلی و حق کسب و پیشه 

 از سال 1356 این قانون ایجاد شد که اگر  شخصی برای مدت طولانی ملکی را اجاره کند و در آنجا به کسب و کار و تجارت بپردازد، و پس از چندین سال کار و کسب شهرت و اعتبار، حق کسب و پیشه و تجارت به مستأجر تعلق می‌گیرد.بنابراین صاحب مغازه باید اول حق کسب و پیشه او را بپردازد تا بتواند ملک را تحویل بگیرد

.

اما حق سرقفلی چیست و تفاوتش با حق کسب و پیشه چیست؟  در واقع سرقفلی عبارتست از مبلغی است که در ابتدای اجاره ،از طرف مستاجر به صاحب ملک یا موجر داده می شود تا در زمان تخلیه ، معادل عادلانه ی آن ،به اون بازگردانده شود.پس حق سرقفلی را در ابتدا مستاجر پرداخت می کند و در زمان تخلیه مالک باید معادل ارزش کسب شده در محل کسب به او حق سرقفلی را بپردازد.

 نکته مهم :اجاره های اماکن تجاری که از سال ۱۳۵۶ به بعد بسته شدند موضوع حق کسب و پیشه باشند اما از سال ۱۳۷۶  قانونگذار تعلق حق کسب و پیشه را به مستاجر منتفی دانست و تنها  دریافت و انتقال حق سرقفلی را مجاز دانسته است . 

ملاحظه می کنید که مباحث سرقفلی و حق کسب و پیشه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و هر گونه تخلف از شرایط سرقفلی و.... سبب از دست رفتن سرمایه شما می شود. اگر در چنین شرایطی قرار گرفته اید سریعا ازوکیل سرقفلی گروه حقوقی وکیل دادنیک که از وکلای برتر در این حوزه است مشاوره بگیرید.

 

وکیل اجرت المثل ملک مشاع:

 

زمانی که دو یا چند نفر مشترکا مالک ملکی هستند، مثلا مال را با هم خریده اند یا به  آنها به ارث‌رسیده است، هردو در ذره ذره ی آن ملک ،سهم دارند بنابراین هیچکدام  حق دخل و تصرف مادی در مال مشترک را بدون اجازه دیگر شریک ندارند.بر این اساس ماده ۵۸۱ قانون مدنی مقرر کرده است که "تصرفات هر یک از شرکا در صورتی که بدون اذن یا خارج از حدود اذن باشد، معتبر نیست."حال اگر یکی از وراث بدون اجازه دیگر ورثه در مال متوفی تصرف کرد، تکلیف چیست؟ شریک دیگر باید طی اظهارنامه‌ای خطاب به شریک متصرف، رفع تصرف از مال را بخواهد.در صورتی خودداری وی از رفع تصرف خود از مال، دادخواست حقوقی به دادگاه با عنوان تخلیه ملک مشترک به انضمام مطالبه اجرت‌المثل ایام تصرف ملک تقدیم کنند. نکته مهم در اینجاست که باید تصرف غیر قانونی شریک دیگر را ثابت کنید.این موضوع با مطالبه رسمی مال مشترک طبق یک اظهارنامه رسمی  ممکن خواهد بود. در ضمن رویه این است که از تاریخ تقدیم اظهارنامه رسمی اجرت‌ المثل ایام تصرف محاسبه خواهد شد.

اگر در زمینه اجرت المثل ایام تصرف نیاز به وکیل ملکی و وکیل اجرت المثل مجرب دارید با گروه حقوقی ما تماس بگیرید .

 

چرا در دعاوی ملکی باید از بهترین وکیل متخصص ملکی استفاده کنیم ؟

 

امور حقوقی دایره ی بسیار گسترده ای دارد .بررسی موضوعات حقوقی در دادگاه با حساسیت و دقت فراوان صورت می گیرد و استدلال قوی تنها راهکار شما برای قانع کردن قاضی در جلسه رسیدگی خواهد بود ،از طرفی کوچکترین اشتباه در بدو کار ،سبب ایراد شکلی وکیل مقابل و‌ رد عوای شما میشود که مسلما با توجه به هزینه بالای دعاوی مالی و ملکی ، ضررزیادی را به شما وارد خواهد کرد.در نتیجه استفاده از وکیل ملکی ، وکیل حقوقی قوی و متبحر  اقدام منطقی و درستی محسوب می شود. 

 

گروه حقوقی وکیل دادنیک با دو دهه سابقه درخشان وبا اعتقاد به اینکه همه باید از خدمات وکیل متبحر بهره مند شوند ، کوشش می کند با فراهم آوردن شرایط مناسب ، شما هم از داشتن وکیل متخصص ملکی بی بهره نمایید .

 

نکته :ممکن است برای دسته ای از اشخاص پرداخت حق الوکاله ولو قسطی دشوار باشد با توجه به حساسیت دعوای حقوقی پیشنهاد می کنیم از خدمات مشاوره تخصصی دفتر وکالت وکیل حتما بهره بگیرند تا  خدای ناکرده دچار ضرر و زیان غیر قابل جبران نشوند.

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱۹۰ مشارکت کننده
hossein گفت:
ارائه خدمات قانونی متفاوت در دادگاه تمرینی با تیم متخصصان حقوقی.
نور بخش گفت:
با تشکر از راهنمایی شما.. با زبان ساده خیلی خوب توضیح دادید..
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر .. جناب نوربخش.. با توجه به دور بودن از وطن . موکلین ما مایل به بازگو کردن و ساده گفتن قوانین پیجیده ایران هستند .. خوشجال هستیم وکلای ما توانسته اند رضایت شما را جلب کنند
محمد بقایی گفت:
با سلام. من مقیم امریکا هستم با چند وکیل ملکی در تهران تماس گرفتم .. مبالغ زیادی را جهت انجام کار ملکی من اعلام می کردن.. وکیل شما ضمن توضیخ کامل از روند پرونده.. قیمت معقولی اعلام کرد...
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت شما جناب بقایی.. سرمایه ما جلب اعتماد موکلین در داخل و خارج از کشور است.. خوشحال هستیم توانستیم در خدمت باشیم..
زیبا سالار منش گفت:
من مقیم نروژ هستم .. با تشکر از توضیحات کامل وکیل شما.. برای من اعتماد کردن به یک وکیل در ایران خیلی مهم بود.. از پیگری پرونده من بسیار ممنون هستم.
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت شما سرکار خانم سالار منش.. باعث افتخار است که شما ما را انتخاب کردین.
طهماسبی گفت:
با درود به وکلای شما.. فقط می توانم بگویم .. قابل اعتماد .. پیگیر و قیمت مناست
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت شما.. جناب طهماسبی.. اعتبار ما اعتماد شماست..
مسعود سالار بیک گفت:
من مقیم کانادا هستم.. اول یک موسسه کار من را به عهده گرفت ولی بعد از صرف کلی هزینه و وقت پاسخ گوی روند پرونده نبودنند.. و مجبور به عزل آنها شدم.. بعد از کلی تحقیق وکیل دادنیک را معرفی کردنند. وافعا از نظر نظم و پاسخ گو بودن حرف اول را می زنند و در طول روند پرونده دائما من را مطلع می کردنند.. وافعا متشکرم
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت شما جناب سالار بیک.. اعتبار و سرمایه ما اعتماد و رضایت شماست.
زهره شیرازی گفت:
من مقیم بلژیک هستم. کار انحصاروراثت من در ظرف کمتر از یک هفته انجام شد.. سرعت وکلای دادنیک بی نظیر است.
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت شما سرکار خانم شیرازی.. وکلای دادنیک در تمام امور حقوقی شما را یارای می کنند .

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​