وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

طلاق توافقی نمونه پرونده های برنده

وکیل مطمئن

 نمونه پرونده های برنده وکیل دادنیک

 

چگونه به وکیل اعتماد کنیم ؟

البته که دانش و تجربه وکیل لازم است تا توجه همگان در فضای مجازی به او جلب شود اما وقتی صحبت از وکالت دادن به وکیل می شود آنچه اولویت دارد اعتماد به اوست .

در زمانه ای که بنظر می رسد تشخیص اصیل و غیر اصیل  تقریبا ناممکن است مخاطب وکیل به سرعت متوجه اصالت کاری و قابل اعتماد بودن وکیل می شود و این امر محقق نمی شود به جز اینکه وکیل خودش باشد و چیزی فراتر از خودش را به مخاطب نشان ندهد.

امروزه در دنیای وکالت ،با تعدد و رشد پدیده موسسات حقوقی روبرو هستیم. شاید از نقطه نظر خوشبینانه ،بسیاری از این موسسات بجهت وسعت و تعدد نیرو ،پرونده های زیادی را بپذیرند، اما هنگامی که به کیفیت کار نگاه می کنیم نتیجه خوشایند نیست.احتمالا ضعف عمده در همین گستردگی نیرو ریشه دارد. چرا که فردی در سمت مدیر موسسه تنها فرد مرتبط با موکل  است و وکیل بطور مستقیم به موکل معرفی نمی شودو موکل در هاله ای از ابهام و تردید و پرسش، تا خاتمه پرونده منتظر می ماند .متاسفانه دستمزد پایین این دسته از وکلا، عدم همکاری ثابت با موسسه و تجربه کم و از همه مهمتر بی انگیزه بودن در پیگیری پرونده ،بر کیفیت  خدمات این وکلا هم تاثیر گذار است.

از اینرو توصیه می شود در صورت تمایل به انجام وکالت ،دفتروکالتی را انتخاب کنید که امکان مشاوره  و ارتباط مستقیم و مستمر با خود شخص وکیل پرونده تان را داشته باشید و اسم شخص مربوط را در سیستم ثنا هنگام تایید وکالت چک بفرمایید.این حق شماست که تا انتهای پرونده با وکیل خودتان ارتباط داشته باشید و بطور مستقیم از روند پرونده آگاه شوید.

 

چرا هزینه وکالت پرونده متفاوت است ؟

 هر پرونده بنا بر موضوع ،دلایل ، مدارک و مالی یا غیرمالی بودن ،مستلزم پرداخت هزینه دادرسی ،کارشناسی و تمبر مالیاتی متفاوت است.متاسفانه با رشد موسسات نامعتبر  و عدم وجود نظارت بر فعالیت این موسسات دلال، بازار ادعاهای  دروغین در جهت جذب مردم  زیاد شده است. در نتیجه در فضای مجازی یا بر روی تراکت های تبلیغاتی  شعارهای شیاد گونه ای همچون  حق الوکاله پایان کار ، تضمین قطعی فوری بودن طلاق  یا وکالت پرونده با مبلغ ناچیز  به وفور مشاهده می شود.

اصولا انجام هر پرونده توسط وکیل در دادگاه های ایران مستلزم صرف هزینه دادرسی،ابطال تمبر وکالت ،هزینه مالیات ،هزینه جلسات مشاوره یا داوری و کارشناسی و،،،،است که نهایتا هزینه انجام پرونده را تعیین می کند. در ثانی ،تبحر و مهارت و سابقه کاری وکیل و وقت و زمانی که صرف پرونده شما می کند  نیز در خور توجه است. بنابراین در سپردن پرونده به وکیل باید تمامی این فاکتورها را در نظر بگیرید تا انتخابی مطمین و درست داشته باشید و به جد از سپردن پرونده به افراد نامعتبر به صرف پایین بودن هزینه خودداری کنید تا متحمل مشکلات حقوقی و مالی در آینده نشوید

 

بیشتر بخوانید و بدانید

بخشنامه جدید طلاق توافقی

 

۵
از ۵
۳۱ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​