وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
رتبه برتر ارائه خدمات حقوقی و بین المللی 

مشاوره آنلاین رایگان

گروه حقوقی بین المللی وکیل دادنیک

 

دفتر وکیل دادنیک

گروه حقوقی بین المللی وکیل دادنیک

 

گروه حقوقی بین المللی وکیل دادنیک با نزدیک به دو دهه سابقه و تجربه و تخصص در امور ایرانیان داخل و خارج از کشور از سال 1386 با همکاری گروهی از وکلای مجرب تشکیل شد. وکلای این مجموعه که هم دوره ای های دانشگاه در ایران بودند بعد از اتمام تحصیل ، هر کدام به کشوری مهاجرت کردند و مشغول وکالت شدند. موضوع ایرانیان خارج از کشور و افزایش پدیده مهاجرت ،همچنین نبود یک مرکز یا تشکل جهت خدمت رسانی حقوقی به ایرانیان دور از وطن ، ایده تشکیل یک تیم حرفه ای و متخصص را برای کمک به این دسته افراد ایجاد کرد .در حال حاضر همکاران ما در ایران، تهران و ترکیه ،اروپا و حتی کانادا و امریکا به ایرانیان در امور حقوقی و خانواده خدمات می دهند و باعث افتخار ماست که توانستیم با صداقت ، شفافیت و اخلاق مداری و تعهد جایگاه برتر ارائه خدمات حقوقی را حفظ کنیم .

 

نحوه کار با  وکیل دادنیک 

روند کاری ما در ابتدا به صورت مشاوره کلی و ارزیابی دقیق پرونده آغاز می شود. سپس موکل در جریان کامل کلیه مراحل رسیدگی پرونده قرار می گیرد. همچنین لازم به ذکر است که پیشرفت پرونده بر حسب موضوع و زمان رسیدگی شعبه ، هفتگی یا ماهانه به اطلاع موکل رسانده می شود .

در این دفتر حقوقی ، شما به طور مستقیم با وکیل مجرب و متخصص موضوع پرونده خود ارتباط دارید و در جریان مراحل رسیدگی پرونده خود قرار می گیرید .

 

چرا گروه حقوقی وکیل دادنیک را انتخاب کنم؟ 

 


  • امکان مشاوره حضوری یا غیر حضوری

  • وکیل باسابقه پایه یک دادگستری

  • پشتیبانی و اطلاع رسانی روند پرونده 

  • امکان پرداخت مرحله ای 

  • پیگیری و تسریع در کار 

  • اصل شفافیت و قانونمندی

 

ما همواره سعی کردیم که با تکیه بر سالها تجربه با سرویس مشاوره رایگان آنلاین در واتساپ و تلگرام در زمینه حقوق خانواده ، قراردادها و امور ملکی ،همچنین امور ایرانیان خارج از کشور شما را در طی کردن مسیر سخت حق طلبی یاری کنیم و این راه را آسانتر و هموارتر کنیم .

هر زمان به ما نیاز داشتید با شماره های 22275911-021 یا 26659984-021 تماس بگیرید.مشتاقانه آماده یاری رساندن به شما هستیم.


 

۵
از ۵
۳۷ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

تماس با ما

مشاوره در واتس آپ
تلفن دفتر 02122275911
تلفن دفتر 02126659984
تماس در واتساپ
تماس واتساپ