وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
رتبه برتر ارائه خدمات حقوقی و بین المللی 

مشاوره آنلاین رایگان

وکیل طلاق ایرانیان در امارات متحد عربی ؛ طلاق توافقی ؛ طلاق یکطرفه

وکیل طلاق ایرانیان در امارات

وکیل طلاق ایرانیان در امارات متحد عربی ؛ طلاق توافقی ؛ طلاق یکطرفه  

 

وکیل طلاق یکطرفه ایرانیان در  امارات باید یک وکیل حرفه ای باشد , و به قوانین طلاق شریعت , قانون مدنی و همچنین به قوانین مربوط به اتباع خارج تسلط کامل داشته باشد. 


انتخاب یک وکیل مجرب و صادق می تواند در تسریع در امر طلاق و تامین حقوق موکل خود بسیار کمک کننده باشد.  برای آشنایی بیشتر شما با روند طلاق در امارات و روند طلاق برای ایرانیان مقیم در امارات مطالب ذیل را مطالعه فرمایید.

 

 

مطالب این صفحه :

1- روند طلاق در امارات متحده عربی

2- روند طلاق  ایرانیان مقیم در امارات متحده عربی در ایران

3-خدمات دفتر وکالت وکیل دادنیک 

 

روند طلاق در امارات متحده عربی  برای یک زوج ایرانی مشابه روند هر زوج دیگری است. با این حال، ملاحظات خاصی وجود دارد که زوج های ایرانی باید در نظر داشته باشند.

 

1-سیستم دادگاه: امارات متحده عربی دارای یک سیستم دادگاه دوگانه است که دادگاه های شرعی به امور شخصی مسلمانان رسیدگی می کنند و دادگاه های مدنی به امور احوال شخصیه برای غیر مسلمانان رسیدگی می کنند. زوج های ایرانی مسلمان محسوب می شوند، بنابراین طلاق آنها توسط دادگاه شرعی رسیدگی می شود.


2-دلایل طلاق: دلایل طلاق در امارات برای همه زوج ها بدون توجه به ملیتشان یکسان است. این زمینه ها عبارتند از:

1- شکست غیرقابل جبران ازدواج

2- جرم زناشویی، مانند زنا، دو همسری، آزار جسمی یا عاطفی، یا ترک خدمت

3- ناتوانی ذهنی

4-- گرویدن به دین دیگر

 

3- حضانت فرزند: به طور کلی، حضانت اولیه فرزندان به مادر واگذار می شود. با این حال، ممکن است به پدر حق ملاقات داده شود. دادگاه تعدادی از عوامل را در تعیین حضانت فرزند در نظر می گیرد، مانند خواسته های فرزندان، توانایی والدین در مراقبت از فرزندان، و ثبات محیط خانه والدین.


4- حمایت مالی: شوهر پس از طلاق مسئولیت حمایت مالی از همسر و فرزندان خود را بر عهده دارد. میزان حمایت توسط دادگاه تعیین خواهد شد.


توجه به این نکته ضروری است که امارات یک جامعه مردسالار است و حقوق زنان در پرونده های طلاق همیشه با حقوق مردان برابر نیست. به عنوان مثال، ممکن است شوهر بتواند بدون رضایت همسرش را به طور یک طرفه طلاق دهد، در حالی که زن ممکن است برای صدور حکم طلاق، ثابت کند که شوهرش مرتکب جرم زناشویی شده است.

اگر شما یک زوج ایرانی هستید که قصد طلاق در امارات متحده عربی را دارید، مهم است که برای درک حقوق و گزینه های خود به دنبال مشاوره حقوقی باشید.

 

 روند طلاق  ایرانیان مقیم در امارات متحده عربی در ایران 

 

در صورتیکه طرفین امکان حضور در ایران را ندارند باید به یک وکیل دادگستری با تخصص در امور  طلاق خانواده ، وکالت دهند تا نسبت به اخذ رای طلاق  و ثبت آن در یک دفتر اسناد رسمی در کشور ایران اقدام نماید.

لازم به ذکر است که حتی اگر در کشور امارات متحد عربی طلاق گرفته اند و در پروسه کنسولگری قصد انجام صیغه شرعی را دارند امکان تنفیذ رای طلاق در ایران بسیار کم است و بهتر است از طریق وکیل در ایران همان پروسه طلاق , طلاق توافقی یا طلاق یکطرفه را طی نمایند.

 

وکیل طلاق ایرانیان در امارات

 

سخن پایانی

 

اگرچه روند طلاق برای ایرانیان مقیم در امارات متحد عربی تفاوت چندانی  با کشور  ایران ندارد، اما انتخاب یک وکیل مجرب که به طلاق ایرانیان مقیم امارات و مسائل حقوقی ایرانیان مقیم امارت آگاه باشد و تجربه و مهارت کافی برای انجام طلاق ایرانیان مقیم امارات را داشته باشد بسیار مهم است. 
وکیل باید از ابتدا با موکل خود در خصوص تنظیم نهایی رای طلاق مطابق میل زن و شوهر  و ثبت رای طلاق در دفتر خانه رسمی در ایران هماهنگی و تنظیمات لازم را انجام دهد. و بهترین راهکار را برای احقاق حق موکل خود در نظر بگیرد.

 

 

3-خدمات دفتر وکالت وکیل دادنیک :

در صورتی که تصمیم به انجام و ثبت طلاق خود از امارات متحد عربی را در ایران دارید  دفتر وکالت ما با 20 سال سابقه و تخصص در زمینه امور ایرانیان خارج از کشور، شما را یاری خواهد داد.

 

1- انجام کلیه مراحل طلاق بدون حضور زوجین توسط وکلای باسابقه دادگستری

2- انعقاد قرارداد وکالت با وکیل در سامانه میخک یا ثنای قوه قضاییه 
3- امکان مشاوره آنلاین واتس اپ،اسکایپ و فیس تایم
4- تشکیل گروه واتساپی ویژه موکل جهت گزارش هفتگی روند پرونده
5- تنظیم دقیق توافقنامه زوجین
6- جلوگیری از تضییع حق و ضرر به موکل
7- ثبت طلاق در دفترخانه ​​

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

تماس با ما

مشاوره در واتس آپ
تلفن دفتر 02122275911
تلفن دفتر 02126659984
تماس در واتساپ
تماس واتساپ