وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

ثبت نام در سامانه میخک

سامانه میخک

ثبت نام در سامانه میخک

محتویات این صفحه:

1- سامانه میخک چیست؟

2-چگونه می توان در سامانه ثبت نام کرد؟

3-بعد از ثبت نام  چگونه خدمات را انتخاب کنم؟

4-دریافت کد رهگیری و تعیین وقت میخکی

5- مدارک لازم جهت ثبت نام در سامانه میخک 

6-هزینه صدور وکالتنامه و گواهی امضا


1-سامانه میخک چیست ؟

وزارت امور خارجه ایران به منظور تسهیل و سرعت انجام خدمات حقوقی ایرانیان خارج از کشور ، سامانه ای را بنام سامانه میخک ایجاد نموده که تأیید کلیه اسناد کنسولی شامل انواع وکالتنامه وکیل کاری و دادگستری، تصدیق امضاء، اجازه خروج و مدارک تحصیلی دانشجویی از طریق آن صورت میپذیرد.

 

2- چگونه در سامانه میخک ثبت نام کنیم؟

بمنظور استفاده از امکانات سامانه میخک، ابتدا به آدرس اینترنتی سایت سامانه میخک مراجعه نمایید.پس از ورود به صفحه اصلی سامانه میخک، گزینه " ورود به سامانه " را انتخابی کرده و سپس، اطلاعات کد ملی و آدرس ایمیل خود را در کادرهای مربوطه وارد نمایید و دکمه دریافت رمز عبور یک بار مصرف را کلیک نمایید.سامانه میخک یک رمز عبور یکبارمصرف برای ایمیل شما ارسال کرده که باید آن را در کادر مشخص شده وارد کرده تا وارد صفحه ثبت نام شوید.اگر رمز یکبار مصرف را دریافت نکردید بخش spam  ایمیل باکس را چک کنید.

پس از ورود و ثبت نام، باید اطلاعات مربوط به محل سکونت مانند آدرس ، کد پستی و ... را در کادر های مشخص شده وارد کرده و دکمه ثبت را بزنیدپس از وارد کردن کلیه اطلاعات خواسته،در صورتی که این اطلاعات مورد تایید شما می باشد، دکمه تایید را زده تا حساب کاربری شما در سامانه میخک فعال شود .  

نکته:بهتر است ایمیل شما ایمیلی غیر از yahoo باشد.اطلاعات هویتی را به دقت چک نمایید .در صورت اشتباه وارد کردن یا پیام اعلام مغایرت اطلاعات ،پیگیری و اصلاح آن از طریق سامانه پرسش خواهد بود.

 

3-بعد از تکمیل ثبت نام و فعال شدن کاربری چگونه خدمات را انتخاب کنم؟

حال که فرایند ثبت نام شما تکمیل وکاربری شما فعال شده است،برای دریافت خدمات مورد نظر خود بعنوان مثال وکالتنامه یاگواهی امضا به بخش وکالتنامه و یا تصدیق امضا و تنظیم وکالتنامه مورد نظر بروید.می توانید با ورود به حساب کاربری و انتخاب نوع خدمات و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده (انتخاب نوع وکالتنامه ،متن وکالت و حدود اختیارات وکیل)،درخواست خود را ثبت نمایید.متن وکالت را حتما از وکیل خود دریافت نمایید،چرا که متن های پیش فرض کامل نیستند.

 در صورتی که موکل قادر به ارسال وکالت نامه و تحویل آن به وکیل نمی باشد،به سوال "آیا تمایل دارید کپی برابر اصل وکالتنامه به شخص مورد نظر شما (وکیل یا هر فرد دیگری)در اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه در تهران یا دفاتر استانی آن تحویل داده شود؟پاسخ بلی داده شود.

سپس نوبت تایید و دریافت کد پیگیری است. با دریافت کد رهگیری، باید بصورت حضوری به بخش کنسولی سفارت مراجعه کنید.

تنها سفارتی که جهت تنظیم وکالتنامه نیاز به مراجعه حضوری ندارد دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن است که به هموطنان مقیم کانادا و امریکا خدمات کنسولگری را ارایه میدهد

 

4-دریافت کد رهگیری و تعیین وقت به چه صورت است؟

بعد دریافت کد رهگیری،با در دست داشتن کد رهگیری ثبت درخواست و همچنین اصل مدارکتان ، حضورا به دفتر کنسولی مربوطه مراجعه و سند یا گواهی مورد نظر خود را دریافت نمایید .همچنين بر حسب رويه كنسولگري كشوري كه در آن اقامت داريد میتوانید بعد از دريافت كد رهگيری، به سامانه تعيين وقت به نشانه https://appointment.mfa.gov.ir مراجعه نماييد یا شخصا از سفارت وقت بگیرید. 

مدارکی که لازم است همراه داشته باشید شناسنامه ،کارت ملی و گذرنامه است.همچنین کد رهگیری و همراه داشتن رسید بانکی هزینه صدور وکالتنامه هم ضروری است.

رویه اغلب سفارتخانه ها بعد از عبور از اپیدمی کرونا،مراجعه حضوری به سفارتخانه با تعیین وقت است.در سفارتخانه هم امکان پرداخت هزینه صدور وکالتنامه وجود دارد.

 

5- مدارک لازم جهت ثبت نام در سامانه میخک 

1- اسکن از صفحه اول گذرنامه دارای اعتبار

2- اسکن از آخرین مهر خروجی که در گذرنامه ثبت شده است

3- ویزا و مدارک اقامت قانونی

4- کارت ملی

5- عکس پرسنلی و تمام رخ

6- هزینه صدور وکالتنامه و گواهی امضا چقدر  است ؟

هزینه وکالتنامه براساس متن وکالتنامه تعیین می شود.بعنوان مثال در سوئد وکالتنامه انجام امور اداری و بانکی و حقوقی،خرید اموال و املاک 145 کرون است.وکالتنامه مربوط به فروش اموال منقول مانند ماشین و سهام شرکت و ..245 کرون و وکالتنامه فروش اموال غیرمنقول مانند آپارتمان و ویلا و مغازه و...1450 کرون می باشد.همچنین تصدیق و گواهی امضا یا رضایت خروج همسر و فرزندان130 کرون است.هزینه تنظیم وکالتنامه در کنسولگری ایران در آلمان 20 یورو  و در انگلیس 20 پوند برای وکالت به وکیل می باشد.ضمنا امکان پرداخت هزینه در خود سفارت هم هست.

 

اگر در رابطه با ثبت نام و تنظیم وکالتنامه میخکی سوالی دارید در واتساپ یا تلفن آفیس با ما تماس بگیرید.

۵
از ۵
۳۷ مشارکت کننده
رضا سماوات گفت:
سلام توضيحاتتون بسيار خوب بود. كار با سامانه سخت بود. بالاخره تونستم كارم رو انجام بدم. سپاس
    مدیریت گفت:
    ممنون آقای سماوات
مسعود شجاع پور گفت:
ممنونم از مشاور محترم ثبت نامم با موفقيت انجام شد.
    مدیریت گفت:
    خوشحالیم کار شما انجام شد
عاطفه گفت:
سلام شما مي تونيد براي كار طلاق كمك كنيد ؟ من هلندم
    مدیریت گفت:
    از طریق واتس آپ یا تلفن دفتر با ما تماس بگیرید
Parisa گفت:
Merci aali bood
مهدیه گفت:
باسلام من درحال حاضرایران هستم وقصد مهاجرت کاری به المان دارم درقسمت محل اقامت باید کشور ایران را انتخاب کنم؟
همچنین درذفسمت تنظیم وکالتنامه حتما باید وکالتنامه توسط وکیل صورت گیرد ؟ یعنی برای همه امور به طور جداگانه وکالتنامه تنظیم شود؟ همچنین درقسمت تکمیل تصدیق امضا مشکل دارم ؟
    مدیریت گفت:
    سامانه میخک جهت ایرانیان خارج از کشور ایجاد شده جز برای ترجمه مدارک و مهر وزارت امورخارجه
رخساره گفت:
سلام چقدر خوب راهنمایی کردید واقعا کار با میخک سخته ولی بالاخره تونستم ????

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​