وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور آپدیت 2024

وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور

وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور آپدیت 2024 

 

وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور جهت ثبت طلاق ؛ طلاق توافقی ؛ طلاق یکطرفه ایرانیان در سراسر دنیا.  بسیار مهم است که وکیلی را انتخاب نمایید که نسبت به پروسه طلاق افراد مقیم خارج از کشور مسلط باشد،همچنین مهم است که وکیل به فرایند قانون طلاق کشوری که در آن اقامت دارید هم آگاه باشد.علاوه بر تجربه ودانش ،اعتماد، ومهارت در ارتباط و پاسخگویی به موکل از فاکتورهای مهم بشمار می رود. در این مقاله به بررسی طلاق در خارج از کشور و نحوه انتخاب وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور و خدمات دفتر وکیل دادنیک برحسب روال دادگاه های ایران در سال 2024 (update May ) می پردازیم.

 

وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور

وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور وکیل پایه یک دادگستری در ایران است که دارای تخصص در زمینه حقوق خانواده و طلاق  افرادی است که در خارج از کشور اقامت دارند و امکان حضور در ایران را ندارند.در واقع وکیل ایرانیان خارج از کشور با در نظرگرفتن قوانین خارجی و داخلی ،پروسه طلاق را به نتیجه می رساند.مزیت استفاده از یک وکیل با دانش و تجربه کاری در این زمینه ،انجام صحیح و به دور از استرس این پروسه خواهد بود.وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور با توجه به تصمیم طرفین یا تصمیم یک طرف ، دادخواست طلاق را به دادگاه ارائه می کند و موکل را در جریان چگونگی انجام کار و پیشرفت آن قرار می دهد.مهارت ،تسلط و پاسخگویی وکیل از فاکتورهای مهم به شمار می رود. همچنین بهتر هست قبل از شروع به کار وضعیت پروانه وکیل و نشانی دفتر کار وی را نیز بررسی نمایید.

 

طلاق توافقی خارج از کشور

با توجه به اینکه حضور در ایران و انجام امور قانونی توسط خود شخص مستلزم صرف هزینه و وقت بسیار زیاد است،وکیل متخصص طلاق ایرانیان خارج از کشور، پس از تنظیم توافقات قانونی، طلاق شمارا بطور کامل و در سریع ترین زمان با در نظر گرفتن کلیه توافقات زوجین ،انجام و ثبت قانونی خواهدکرد.

برای راهنمایی بهتر و چگونگی انجام آن می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 طلاق یک طرفه ایرانیان خارج کشور

وکیل طلاق یک طرفه با تصمیم جداگانه هر کدام از طرفین ،میتواند پروسه طلاق را بدون حضور زن یا مرد در ایران به پایان برساند.در واقع،اینکه تصمیم برای جدایی را مرد گرفته یا زن و طرف دیگر ،مخالف است دو پروسه متفاوت به شرح ذیل دارد :

1- طلاق از طرف مرد: با توجه به اینکه طبق قانون، مرد حق طلاق دارد ،اگر مردی مقیم خارج از ایران باشد و تصمیم به جدا شدن از همسرش بگیرد در حالیکه زن مخالف باشد،میتوانداز طریق وکیل خارج از کشور، برای صدور رای طلاق اقدام کند.این طلاق توسط وکیل ،ثبت در شناسنامه می شود.

2- طلاق از طرف زن: اگر خانمی مقیم خارج از کشورهستید و تصمیم به جدایی از همسرش دارید،باید توسط وکیل خارج از کشور اقدام به طرح طلاق یک طرفه کنید. وکیل پایه یک دادگستری متخصص و مجرب ، اقدام به طرح دعوای طلاق در ایران کنید. وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور، با توجه به شرایط و مدارک شما، با شروط ۱۲ گانه طلاق مندرج در عقد نامه یا دلایل عسرو حرج ،اقدام به طلاق یک طرفه از جانب شما می نماید و پس از صدور رای در شناسنامه ثبت می نماید.همچنین در صورتی که با وکالتنامه دارای حق طلاق می باشید ،میتوانید این پروسه را سریعتر پیش ببرید.

  

1-  طلاق توافقی وکالت نامه میخک + توافق نامه قانونی
2- طلاق یکطرفه مرد وکالت نامه میخک + دادخواست یکطرفه
3- طلاق یکطرفه زن وکالت نامه میخک + دادخواست یکطرفه + دلایل

 

 

 

چگونگی کار وکیل طلاق خارج از کشور

 پیگیری و طرح امور حقوقی و قانونی مثل طلاق ، مهریه ، انحصار وراثت و ..بدلیل شرایط کاری و‌مهاجرتی و زندگی در خارج از کشور، امری بسیار دشوارو هزینه بر است .از این رو بسیاری از افراد ترجیح می دهند انجام امور قانونی خود را به وکیل ایرانیان خارج از کشوربسپارند. شما می توانید با وکیل ایرانیان خارج از کشور در مورد موضوع طلاق ، قرارداد انجام کار رو تنطیم کنید. اما وکالت دادن غیر حضوری به چه صورت است؟

2- راه اول این است که قبل از خروج از کشور،به یکی از بستگان مورد اعتماد خود،در دفتر خانه وکالت طلاق بدهید. 

3- روش بعدی این است که در سامانه میخک وزارت امور خارجه ثبت نام کنید.متن مورد نیاز را از وکیل دریافت کرده و در سامانه میخک بارگذاری می کنید.این وکالتنامه پس از تایید در کنسولی ،توسط وکیل ،قابل دریافت می باشد.

در این صورت شما می توانید در خارج از کشور و بدون حضور در ایران ، کار ثبت طلاق را توسط وکیل ایرانیان خارج از کشور شروع کنید.همچنین لازم هست در زمان اعلام وکیل ، مدارک و دلایل استنادی پرونده را هم ارسال نمایید. بهتر هست حتما ، به جز وکالتنامه با وکیل یک قرارداد انجام کار هم داشته باشید.

 

                                                                   سخن آخر

در پرونده هایی از دسته طلاق ، اشخاص استرس و فشار عاطفی و روحی بیشتری نسبت به پرونده های دیگرتحمل می کنند.در نتیجه انتظار می رود دپارتمان های تخصصی حقوق خانواده و وکلای طلاق خارج از کشور ، انجام کار را در سیر استاندارد و مطلوبی پیش ببرند ، به نحوی که موکل ، کمترین نگرانی و فشار را تا پایان کار داشته و با اطمینان خاطر و آرامش پروسه طلاق را به اتمام برساند. مهارت و تسلط کافی وکیل ، پاسخگویی و داشتن اتیکت کاری بهمراه توانایی بر حفظ آرامش و صبر از فاکتورهای مهم و موثر بر رضایتمندی موکل محسوب می شود. خدمات گروه بین المللی وکیل دادنیک با هدف ابقا در جایگاه برت رضایتمندی خدمات گیرندگان به شرح ذیل می باشد:

  • ثبت طلاق بدون حضور زوجین  توسط وکلای باسابقه دادگستری
  •  قرارداد وکالت با وکیل در سامانه میخک یا ثنای قوه قضاییه 
  • انجام پروسه سامانه میخک در صورت تمایل
  •  مشاوره آنلاین تصویری واتس اپ،اسکایپ و فیس تایم
  • تشکیل گروه واتساپی ویژه موکل جهت گزارش هفتگی پرونده
  •  تنظیم قانونی توافقنامه زوجین
  •  حفظ حقوق قانونی موکل
  •  ثبت فوری طلاق در دفترخانه ​​
  • ارائه خدمات ترجمه رسمی و تاییدیه سفارتخانه های خارجه

 

هشدار :این مقاله حاصل تجارب شخصی وکلای دفتر وکالت ما بوده و با دقت و صرف وقت تهیه گردیده است.لذا با توجه به قانون کپی رایت هر گونه کپی برداری در سایت ها یا سواستفاده از نام ما، پیگرد قانونی دارد.

 

 

 

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده
سارا مقیمی گفت:
من مقیم امریکا کالیفرنیا هستم از کار این مجموعه صبر و حوصله خانم وکیل و خانمی که در واتساپ هماهنگی انجام میدن تشکر می کنم
زیبا گفت:
ضمن تشکر از وکلای دادنیک.. من از تورنتو کانادا با وکیل دادنیک تماس گرفتم . در ضمن خیلی خوب در زمینه طلاق من در کانادا راهنمایی کردن راجع به divorce agreement
مسعود کمالوند گفت:
من در لندن زندگی می کنم.. ضمن تشکر کار ثبت جدایی ما انجام و خوشبختانه زحمت ترجمه رسمی و ارسال را هم کشیدند از نظم شما ممنونم
مقیمی گفت:
سلام و عرض ادب
بنده مقیمی هستم. ممنون میشم بابت انجام طلاق ایران و هزینه هاش به اینجانب ایمیل بدید.
ah_mo@gmail.com
شیوا گفت:
سلام وقت بخیر
میتونم در زمینه سامانه میخک از شما کمک بگیرم ؟ لطفا بفرمایید بعد از ثبت وکالتنامه باید حضوری هم برم سفارت یا خیر ؟ لندن
    مدیریت گفت:
    سلام بله میتونید از طریق واتساپ یا تلگرام با ما تماس بگیرید همچنین برای تایید نهایی باید به کنسولگری در لندن تشریف ببرید

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​