وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

 بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

 

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران با دارا بودن از دانش قانون , تجربه , مهارت های ارتباطی و مهارت های محاکمه می تواند پرونده شما را در سریعترین زمان به نتیجه برساند. 

 

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران کیست ؟

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران در تمام مراحل طلاق توافقی شما را در جریان پرونده قرار می دهد و نیازی به حضور شما در هیچ مرحله نیست ،  تمام مراحل مورد نیاز بوسیله وکیل دادگستری انجام می شود.حتی مرحله ثبت طلاق در دفترخانه نیز می تواند توسط وکیل ،بدون حضور زوجین صورت گیرد.

 

نکته مهم اینکه توافقنامه ای که باید به دادگاه ارائه شود توسط وکیل با دقت و حساسیت و بر مبنای کلیه توافقات زوجین نگارش می گردد تا در آینده مشکلی از باب مسائل حقوقی برای زوجین پیش نیاید و پس از ثبت گواهی در دفتر خانه ،خاطر زوجین آسوده خواهد بود که طرف مقابل تحت هیچ شرایط و دلیلی ، نمی تواند حرف و تعهدش را پس بگیرد.بنابراین تجربه ، سابقه و تخصص وکیل در انجام کار نقش بسیار مهمی را ایفا میکند.

 

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران با دارا بودن از دانش قانون , تجربه , مهارت های ارتباطی و مهارت های محاکمه می تواند پرونده شما را در سریعترین زمان به نتیجه برساند. 

 

بهترین وکیل طلاق توافقی دارای چند ویژگی خاص می باشد که عبارت است از صداقت , فداکاری , حرفه ای بودن و آشنا به جدیدترین قوانین و بخشنامه های طلاق توافقی در سال 1403

 

 

اگر وکیل دادنیک را جهت انجام طلاق توافقی انتخاب کنید :

 

در صورتیکه تمایل به انجام طلاق ؛ طلاق توافقی یا طلاق یکطرفه  از طریق وکلای ما را دارید،خدمات دفتر وکالت ،بشرح ذیل به شما ارایه می گردد.

در صورتیکه امر وکالت طلاق توافقی را به ما بسپارید دیگر نیازی به شرکت در جلسات غربالگری و جلسات دادگاه ندارید و در فاصله زمانی کمتری می توانید طلاق خود را ثبت نماید  خدمات ما به شرح ذیل به شما ارائه می گردد.

 

1-انجام کلیه مراحل طلاق در تهران بدون نیازبه حضورفیزیکی زوجین

2-مشاوره آنلاین وحضوری توسط وکیل پایه یک دادگستری

3-انعقاد قرارداد وکالت الکترونیک ،بین وکیل و موکل در سامانه ثنا قوه قضاییه 

4-تشکیل گروه واتساپی ویژه موکل جهت گزارش هفتگی روند پرونده

5- تنظیم دقیق توافقنامه زوجین

6- جلوگیری ازتضییع حق وضرر موکل و حفظ حقوق وی

7- عدم نیاز به حضور زوجین در جلسات رسیدگی

8- انجام طلاق در سریع ترین زمان ممکن قانونی(بصورت تقریبی و تجربی)

9- امکان ثبت طلاق در دفتر خانه بدون حضور زوجین

 

در حال حاضر مدت طلاق توافقی با توجه به تخصص و تجربه وکلای دفتر وکیل دادنیک ،زمان نسبتا کوتاهی به طول میانجامد .

 

با توجه با اینکه از طریق سامانه ثنا قوه قضاییه امکان وکالت غیر حضوری به وکیل دادگستری وجود دارد انجام طلاق توافقی غیر حضوری هم در دفتر وکالت ما امکان پذیر است.

 

 

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده
نامدار گفت:
با سلام.. با تشکر از تیم وکلای دادنیک .. طلاق توافقی من را در سریع انجام دادنند ..
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از جناب نامدار.. اعتماد و رضایت شما اعتبار ماست..
محسن معین گفت:
من مقیم امریکا هستم.. واقعا به دنبال بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران بودم ... بعد از کلی مشاوره با موسسه های مختلف.. وکیل دادنیک جواب تمام سولات من را به سادگی بیان کردنند و کار طلاق من را در ایران در کمتر از یک ماه ثبت کردنند ..
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت شما جناب معین.. سرمایه ما اعتماد و رضایت موکلین ما هستند ..
سارا سمیعی گفت:
من از اتریش به دنبال یک وکیل طلاق توافقی خوب در تهران می گشتم.. بعد از پرس و جو از دوستان وکیل دادنیک را معرفی کردنند با مشاوره خوبی که به من دادنند. مرا در طی پروسه کار مرتب آگاه می کردنند. و در زمان کمتر از آنجه گفته بودنند ثبت طلاق من در تهران را انجام دادنند. بسیار منظم و با دقت..
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت خوب شما سرکار خانم سمیعی.. خوشحال هستیم توانستیم رضایت شما را فراهم کنیم.. اعتقاد ما اعتماد موکلین ماست..
محمد معین سالارمنش گفت:
من از کانادا به دنبال یک وکیل طلاق خوب در تهران می گشتم.. وقتی بهترین وکیل طلاق توافقی را سرچ کردم.. با چند تا از موسسه ها صحبت کردم.. جواب های قاتع کننده ایی دریافت نکردم.. .وقتی با وکیل دادنیک مشاوره انجام دادم . مطمئن شدم وکلای قابل اعتماد و درستی هستند.. و راهکارهای خوبی برای به تنیجه رسیدن سریع پیشنهاد کردن .. بسیار با دقت و پیگیر
وکیل دادنیک گفت:
با تشکر از کامنت خوب شما جناب سالارمنش.. هدف اول وکلای ما جلب کامل اعتماد موکلین و دادن راهکارهای مختلف است تا موکلین با توجه به حساسیت کارشان سریعترین و بهترین راه را انتخاب کنند
زهرا سرامدی گفت:
من از انگلیس به دنبال به وکیل خوب برای طلاق توافقی بودم.. وکیل دادنیک بهترین مشاوره را به من داد.. در مقایسه با موسسه ها دیگر که اطلاعات کاملی از روند طلاق ایرانیان خارج از کشور نداشتند..
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت شما سرکار خانم سرامدی.. باعث افتخار است که تنوانستم رضایت شما را فراهم کنیم.. سرمایه ما اعتماد شماست.
بیتا زرافشان گفت:
واقعا با یک مشاوره با وکیل دادنیک متوجه فرق یک وکیل خوب و بد می شوید.. کار طلاق توافقی من در تهران فوری انجام شد..
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت شما سرکار خانم زرافشان.. سرمایه ما رضایت و اعتماد موکلین مان است.
زهرا سرنورد گفت:
من مقیم امریکا هستم. بعد از کلی جستجو برای یک وکیل خوب در تهران.. و مشاوره با موسسه های مختلف.. وکیل دادنیک تنها وکیلی بود که به امور ایرانیان خارج از کشور آشنایی کامل داشت.. و طلاق توالقی من را در کمتر از 2 هفته ثبت کرد.. واقعا عالی بودنند..
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از سرکار خانم سرنورد. خوشحال هستیم از کار وکلای ما راضی بودید..
ژاله نورچشمی گفت:
من ساکن ملبورن استرالیا هستم..با چند موسسه مشاوره کردم .. اصلا جواب قانع کننده ایی از پروسه طلاق توافقی دریافت نکردم.. با مشاوره با وکلای دادنیک.. فرق یک وکیل ماهر و آشنا به امور ایرانیان خارج از کشور را متوجه شدم.. خیلی راضی هستم.. کار طلاق من در کمتر از 10 روز ثبت شد
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت سرکار خانم نورچشمی.. اعتبار ما رضایت شماست
حسین دارامندی گفت:
با درود .. من مقیم فرانکفورت هستم.. وکلای دادنیک هم به قوانین طلاق در آلمان آشنایی دارنند و هم ایران.. با راهنمایی وکلای دادنیک طلاق توافقی من در تهران کمتر از 10 روز در ایران ثبت شد.. ترجمه و برای من فرستاده شد.. بسیار دقیق و قابل اعتماد..
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکز از کامنت جناب دارمندی..رضایت شما اعتبار وکلای ماست

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​