وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

هزینه ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه

هزینه ثبت  ازدواج بین المللی در ترکیه  

 

 

 

هزینه ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

1- هزینه ترجمه مدارک

2- هزینه آزمایش خون

3- هزینه ثبت ازدواج در شهرداری

4- هزینه وکیل دادنیک جهت تسریع امور ازدواج بین المللی در ترکیه

 

هزینه ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه همچنین  بسته به مدت زمانی که شما در ترکیه حضور دارید ممکن است متفاوت باشد ولی میتوان گفت که این هزینه شامل ترجمه مدارک , انجام آزمایشات پزشکی , هزینه شهرداری و مترجم همراه است . با توجه به تورم در ترکیه  این هزینه می تواند متغیر باشد .  با تماس با وکیل ما مقیم در  استانبول ترکیه شما می توانید از آخرین هزینه های به روز شده اطلاع حاصل نمایید.

 

البته لازم به ذکر است که اگر هر دو تسلط کافی به زبان ترکی داشته باشید نیاز به مترجم همراه نخواهید داشت.

 

ازدواج در ترکیه امروزه یکی از موضوعات مورد علاقه توریست ها و اتباع کشورهای دیگر شده است.رشد روزافزون اتباع کشورهای مختلف در ترکیه و جذابیتهای این کشور برای توریستها  را میتوان از جمله دلایل تمایل زوجین به انجام ازدواج در ترکیه قلمداد کرد.

همچنین صلاحیت ترکیه برای ثبت ازدواج بین المللی که در سراسر دنیا معتبر است ، این کشور را برای انجام ثبت ازدواج بین المللی از سایر کشورهای آسیایی متمایز نموده است.در این مقاله کوشش کردیم شما را با جدیدترین قوانین 2024 ازدواج در ترکیه آشنا کنیم ،با ما همراه باشید.

 

ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه :

ازدواج بعنوان یک پیوند فرهنگی ،زمانی معتبر شناخته خواهد شد که در چهارچوب قانون صورت گیرد،لذا بهره گیری از سازوکار حقوقی و قانونی برای به رسمیت شناختن حقوق افراد در حوزه ازدواج ضروری است . البته باید در نظر داشت که ثبت ازدواج در همه کشورها از جمله در ترکیه ، از قوانین و مقررات خاصی تبعیت می کند که تنها در صورت دارا بودن این شرایط زوجین می توانند در ترکیه این ازدواج را ثبت نمایند.

 

شرایط ازدواج در ترکیه چگونه است ؟

مطابق با کنوانسیون بین المللی احوال شخصیه و قانون کشور ترکیه زوجین برای ثبت ازدواج بین المللی باید حائز شرایط ذیل باشند:

1- سلامت و رشد ذهنی : زوجین باید توانایی ذهنی کافی برای تصمیم گیری راجع به ازدواج را داشته باشند ،لذا افراد محجور و یا کم توان ذهنی  صلاحیت انجام ازدواج در ترکیه را نخواهند داشت.

2- سن : زوجین باید به سن 18 سال تمام رسیده باشند در غیر این صورت امکان ثبت ازدواج وجود ندارد.

 

3- انجام آزمایشات سلامت پزشکی : برخی بیماریها ممکن است مانع انجام ازدواج بین الملل شود ،لذا انجام آزمایشات پزشکی در ترکیه جز شرایط و مدارک ضروری ازدواج به شمار می رود و انجام آنها برای زوجین اجباری است. این آزمایشات عبارتند از:تست ایدز،هپاتیت،هپاتیت سی،سیفلیس،کم خونی، آنالیز گروه خونی و ریه رادیوگرافی تشخیصی بیماری سل

4- مجرد بودن زوجین : برای انجام ازدواج بین المللی ،اخذ گواهی تجرد ضروری است . به عبارت دیگر زوجین باید این گواهی را از کشور متبوع یا سفارتخانه مستقر در کشور ترکیه تهیه نمایند تا ثابت کنند که منع قانونی برای ازدواج ندارند چرا که ، ازدواج اشخاص متاهل در ترکیه ممنوع می باشد.

5- داشتن اقامت یا  ویزای معتبر 

6- دیگر شرایط: ازدواج همجنسگرایان یا افراد هم خون درجه یک همچون ازدواج عمو با برادرزاده و.... در کشور ترکیه غیر قانونی است.

 

چه مدارکی برای ازدواج در ترکیه لازم است؟

1-  اصل پاسپورت و ترجمه رسمی آن در دفتر اسناد دولتی ترکیه 

2- گواهی تجرد اخذ شده از کشور متبوع زوجین (یا سفارت مستقر در ترکیه )

3- طلاقنامه در صورت سابقه ازدواج

4- انجام آزمایشات پزشکی در ترکیه 

 

ثبت ازدواج بین المللی  ترکیه در سال 2024

1-  تهیه مدارک مورد نیاز از جمله ترجمه و آپوستیل پاسپورتها و گواهی تجرد و انجام آزمایشات پزشکی 

2- مراجعه به شهرداری و ارائه مدارک و پرکردن فرم تقاضا 

3- و در صورت تایید شهرداری ،اخذ نوبت از شهرداری 

4- تعیین روز عقد و حضور در شهرداری بهمراه مترجم رسمی 

5- ثبت ازدواج و تحویل دفترچه ازدواج بین المللی

 

انجام ازدواج در ترکیه با وکیل دادنیک 

میتوان گفت که پروسه انجام ازدواج بین المللی در ترکیه برای خارجیان پروسه زمانبر و دشواری است . لذا زوجینی که این پروسه را بدون کمک از وکیل طی می نمایند ممکن است دچار مشکلات زیادی شده و ناچار شوند که مدت زمان طولانی تری برای انجام ازدواج در ترکیه بمانند که این مساله ،هزینه مالی زیادی را به آنها تحمیل خواهد کرد.لذا بهره گیری از وکیل پایه یک دادگستری  در این پروسه تصمیم هوشمندانه ای خواهد بود که به شما کمک خواهد کرد مراحل ازدواج را راحتتر و در مدت زمان بسیار کوتاه تری طی نمایید. گروه حقوقی وکیل دادنیک با تجربه و سابقه کافی در این امر  همراه شما خواهد بود. در صورت تمایل و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مدت زمان ثبت ازدواج بین الملل توسط وکیل دادنیک

صفر تا صد ثبت ازدواج بین الملل در 7 روز کاری و در صورت آماده بودن کلیه مدارک مورد نیاز توسط شما، ظرف 2روز کاری  انجام می شود. 

 

جهت مشاوره با کارشناسان ما  می توانید با شماره واتساپ دفتر وکیل دادنیک مستقر در تهران و استانبول تماس حاصل فرمایید و از روند و هزینه ثبت ازدواج بین الملل در سریعترین زمان ممکن مطلع گردید.

 

 شماره وکیل دادنیک در ترکیه        905313718430+

 مشاوره رایگان ازدواج بین الملل      91693261_021

 

 

۵
از ۵
۷۰ مشارکت کننده
نیما ثابتی گفت:
با سلام.. اولش فکر کردم چرا قیمت شما از بقیه بالاتر است.. بعد از چک کردن دقیق متوجه شدم آنها یک سری از شارژها را در ترکیه از شما می گیرند .. که نهایتا قیمت شان از شما خیلی بالاتر در می آید.. از صداقت تیم وکیل دادنیک در استانبول ترکیه ممنون.. همه کارهای من را با همان هزینه اولیه در ترکیه انجام دادننند
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت شما..سر کار خانم ثابتی.. جلب اعتماد شما سرمایه ماست ..
سعیده شارمندی گفت:
با درود . و تشکر از تیم وکیل دادنیک در ترکیه .. از کیفیت کار شما خیلی راضی هستم. اصلا استرس نداشتم..
    وکیل دادنیک گفت:
    با درود و سلام . سر کار خانم شارمندی.. خوشحال هستیم.. از اقامت خود در استانبول بدون استرس لذت بردید.. هدف ما داشتن یک خانواده بزرگتر است.. اعتبار ما جلب رضایت شما است..
زهره تنابنده گفت:
با سلام.. من حقیقتا مشکل اعتماد داشتم.. چون بیشتر موسسه ها پول را پیش می حواهند و دفتری در ایران ندارنند.. وکیل دادنیک با یک بیعانه کم .. و دفتر وکالت در تهران و قرارداد رسمی.. خیالم را راحت کرد.. در استانبول هم وکلای دادنیک تمام کارهای ازدواج بین اللملی من را در ظرف 3 روز انجام دادنند.. سرعت کارشان عالی بود..
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از اعتماد شما سرکار خانم تنابنده.. کاملا درک می کنیم یرای کسانی که میخواهند برای اولین بار به استانبول ترکیه سفر کنند .. جهت انجام ازدواج بین المللی.. خیلی سولات و مشکل اعتماد به موسسات مختلف پیش می آید.. در همین راستا.. دفتر وکالت ما در تهران با قرار داد رسمی و یک بیعانه کم.. سعی در رفع ابهامات مشتریان دارد.. و در تمام دوره سفر تیم وکیل دادنیک پاسخ گوی شما هستند..

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​