وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

دفتر وکالت وکیل دادنیک

گروه حقوقی وکیل دادنیک ، بعنوان یکی از معتبرترین دفاتر وکالت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸آغاز نمود.

اعضای این گروه متشکل از وکلای مجرب پایه یک  حقوقی ، کیفری و خانواده هستند که با نزدیک به دو دهه سابقه وکیل حرفه ای و مجرب تخصص وکالت محسوب می شوند.

از آنجا که هدف وکیل دادنیک ، پاسداشت از اعتبار و سابقه درخشانی است که  آن را با رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی حرفه وکالت در حوزه وکیل حقوقی ، وکیل ملکی ، وکیل کیفری و وکیل خانواده ،وکیل طلاق توافقی در صدر بهترین دفتر وکالت نگه داشته است ، لذا از قبول پرونده هایی که امکان موفقیت بالایی ندارند و بی نتیجه بنظر می رسند جدا خودداری می کند.

دفتر حقوقی وکیل دادنیک متشکل از وکلای باسابقه با موسسات حقوقی متفاوت است.موسسات حقوقی اصولا با مدیر و پرسنل کارشناس تشکیل می شود و وکلایی را برای انجام امور وکالتی استخدام می کند این وکلا یا در ابتدای کار هستند و یا به سبب عدم ثبات شغلی در موسسه و یا عدم تماس با موکل ، انگیزه چندانی ندارند ولی گروه حقوقی دادنیک یک دفتر وکالت است که از یک گروه وکیل پایه یک دادگستری دارای مجوز معتبر وکالت تشکیل یافته که آماده ارائه خدمات مشاوره  و قبول پرونده وکالت  در زمینه امور ملکی ، حقوقی ، خانواده ، طلاق ، طلاق توافقی ، کیفری ، انحصار وراثت و ... می باشند .شما می توانید با وکیل پایه یک دادگستری برحسب زمینه تخصص  جلسات مشاوره حقوقی ، کیفری و خانواده  داشته باشید و در صورت  پذیرش وانجام وکالت پرونده ، از پشتیبانی شخص وکیل پرونده خود برخوردار باشید.

این دفتر وکالت ،در زمینه امور حقوقی و خانواده و طلاق هموطنان ایرانی خارج از کشور هم آماده خدمت رسانی می باشد .مشاوره آنلاین ، مشاوره حضوری و مشاوره رایگان در واتس آپ از جمله خدمات این دفتر حقوقی است .

این  وکالت ومشاوره تخصصی در زمینه امور خانواده شامل مشاوره طلاق ، مشاوره طلاق توافقی ، مشاوره حضانت ، مشاوره فسخ نکاح ، مشاوره مهریه ،مشاوره نفقه و ... و مشاوره تخصصی در زمینه امور حقوقی مشاوره تخصصی ملکی ، وکالت ومشاوره چک ، مشاوره مطالبه وجه ، مشاوره اجرت المثل ،خلع ید، تخلیه ، تصرف عدوانی ،الزام به تنظیم سند رسمی و ....و مشاوره تخصصی در زمینه امور کیفری

در زمینه مشاوره چک بلامحل ، مشاوره تصرف ،کلاهبرداری ، خیانت در امانت ، شرب خمر و جعل اسناد و معامله معارض و .......به هموطنان در سراسر جهان ارائه می گردد . 

این گروه حقوقی با التزام به اصول اخلاقی و حرفه ای ، با اعتقاد به این نکته که هر شخص حق برخورداری از وکیل را در تمام مراجع قضایی دارد  چرا که تنها تخصص و تجربه حرفه ای می تواند از تضییع حق افراد جلوگیری کند می کوشد شرایطی را فراهم آورد تا همه اشخاص از خدمات حقوقی وکیل دادنیک بهره مند شوند 

جهت هرگونه پرسش یا مشاوره میتوانید با تلفن دفتر یا شماره واتس اپ ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​