وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

وکیل ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه

ازدواج بین المللی در ترکیه

وکیل ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه

 

 

وکیل ثبت ازدواج بین الملل در ترکیه ظرف 7روز کاری  و در صورت آماده بودن کلیه مدارک مورد نیاز توسط شما، ظرف 2روز کاری  انجام می شود.

جهت مشاوره با کارشناسان ما می توانید با دفتر  ما در تهران یا واتساپ دفتر وکیل دادنیک مستقر در تهران و استانبول تماس حاصل فرمایید و از روند و هزینه ثبت ازدواج بین الملل در سریعترین زمان ممکن مطلع گردید .

شماره تماس واتساپ ترکیه        905313718430+

مدارک لازم برای ثبت ازدواج بین المللی :

 

1- اصل پاسپورت 

2- اصل شناسنامه

3- اصل کارت ملی

4- گواهی تجرد 

5- 8قطعه عکس4*6 پاسپورتی

6- گواهی پزشکی سلامت افراد

مدارک طلاق اگر قبلا ازدواج داشته اند

 

مزایای خاص ازدواج بین المللی در ترکیه

علاوه بر مزایای کلی ازدواج بین المللی، ازدواج بین المللی در ترکیه می تواند مزایای خاص دیگری نیز داشته باشد. به عنوان مثال، ترکیه کشوری است که به مهاجران و خارجیان بسیار خوش آمد می گوید. این کشور دارای قوانین نسبتاً آسان برای اقامت و شهروندی است. همچنین، ترکیه کشوری است که از لحاظ اقتصادی در حال رشد است. این امر می تواند فرصت های شغلی و تجاری خوبی را برای زوجین فراهم کند.

در اینجا برخی از مزایای خاص ازدواج بین المللی در ترکیه آورده شده است:

1- اقامت و شهروندی ترکیه: ترکیه کشوری است که به مهاجران و خارجیان بسیار خوش آمد می گوید. این کشور دارای قوانین نسبتاً آسان برای اقامت و شهروندی است. زوجینی که با یک شهروند ترکیه ای ازدواج می کنند، می توانند به راحتی ویزای اقامت ترکیه را دریافت کنند. پس از مدتی زندگی در ترکیه، می توانند برای شهروندی ترکیه نیز اقدام کنند.

2- فرصت های شغلی و تجاری: ترکیه کشوری است که از لحاظ اقتصادی در حال رشد است. این امر می تواند فرصت های شغلی و تجاری خوبی را برای زوجین فراهم کند. زوجینی که با یک شهروند ترکیه ای ازدواج می کنند، می توانند از شبکه های و ارتباطات همسر خود برای یافتن شغل و کسب و کار در ترکیه استفاده کنند.

3- افزایش فرصت های سفر و گردشگری: ترکیه کشوری است با جاذبه های گردشگری فراوان. زوجینی که با یک شهروند ترکیه ای ازدواج می کنند، می توانند از فرصت های سفر و گردشگری به ترکیه و سایر کشورهای جهان استفاده کنند.

 

سخن آخر

ازدواج بین المللی می تواند تجربه ای چالش برانگیز اما ارزشمند باشد. اگر به دنبال تجربه یک زندگی جدید و چالش برانگیز هستید، ازدواج بین المللی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ترکیه کشوری است که فرهنگ غنی، مردم خونگرم و فرصت های فراوانی برای زوجین بین المللی دارد.

 

۵
از ۵
۷۹ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​