وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
رتبه برتر ارائه خدمات حقوقی و بین المللی 

مشاوره آنلاین رایگان

وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا |دفتر حقوقی بین المللی وکیل دادنیک

وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا

 

وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا   

وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا، وکیل رسمی انجام طلاق است .طلاق ایرانیانی که در کشور استرالیا اقامت دارند با یک وکیل طلاق ،مسلط به قوانین استرالیا و ایران امکانپذیر است. دانستن فاکتورهای انتخاب وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا و مراحل پروسه طلاق ایرانی از خارج از کشور ،شما را کمک می کند تا بهترین وکیل طلاق را بدون حضور در ایران ، برای انجام پروسه طلاق انتخاب کنید.

 

 

وکیل طلاق ایرانی در استرالیا

 وکیل طلاق، وکیل رسمی ایرانی است که کار ثبت طلاق اشخاص ایرانی را با توجه به قوانین کشور استرالیا و ایران انجام می دهد.در واقع تنظیم توافقنامه طلاق ایرانی ، باید با توجه به توافقات طلاق استرالیایی و بررسی این توافقنامه ها صورت گیرد.وکیل طلاق، براساس این توافقنامه قانونی ، پروسه طلاق را در ایران طی کرده و طلاق را ثبت قانونی می نماید ،بدون اینکه نیاز به حضور زن و مرد برای انجام کار در ایران یا استرالیا باشد.وکیل ، باید دانش کافی راجع به قوانین داشته باشد و بتواند تعارضات قانونی را حل نماید. بهتر است در انتخاب وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا ،سابقه ،وضعیت پروانه و صحت سنجی محل اشتغال وسوابق کاری وی را بررسی نمایید.

 

در صورتیکه راجع به نحوه انجام طلاق  نیاز به راهنمایی دارید ،برای  مشاوره رایگان کلیک کنید.

 

 

 مراحل ثبت طلاق با وکیل ایرانی در استرالیا

 1- انجام جلسه اولیه مشاوره 

 2- تشکیل پرونده 

 3- ارسال مدارک مورد نیاز 

4- تنظیم توافقنامه در طلاق توافقی

 5- تنظیم وکالتنامه وکیل

 6- شروع پروسه طلاق ایرانی

7- ثبت طلاق ایرانی 

 8- اخذ تاییدیه رسمی استرالیا

 

 

مدارک لازم طلاق ایرانی 

  1. شناسنامه 
  2. کارت ملی
  3. سند ازدواج
  4. تصویر شناسنامه فرزندان 
  5. اقرار نامه یا وکالت بلاعزل (در طلاق وکالتی)

 

وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا

 

 

 انواع پرونده های طلاق

 مراحل و مدت زمان و هزینه انجام طلاق توسط وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا ، برحسب اینکه یک طرفه یا توافقی باشد ، متفاوت است .توضیحات بیشتر را براساس نوع طلاق به شرح ذیل دنبال کنید :

  • انجام طلاق یک طرفه مرد: در این نوع طلاق ،وکیل طلاق ، دادخواست گواهی عدم امکان سازش را به دادگاه ارائه و بعد از اخذ گواهی ،طلاق را در شناسنامه وارد می کند. این طلاق، با هزینه اعلام شده وکیل طبق جدول تعرفه دفتر، در مدت زمان چند ماهه قابل انجام است.
  • انجام طلاق یک طرفه زن : درخواست این طلاق همراه با دلایل استنادی تهیه شده طبق نظر وکیل طلاق ، به دادگاه داده میشود و پس از صدور رای طلاق ،در شناسنامه ثبت قانونی می شود. این طلاق در یک پروسه زمانی چند ماه قابل انجام هست. هزینه قبل از شروع کار بسته به نوع اقدام به موکل اعلام می شود.
  • انجام طلاق با حق طلاق :اگر یکی از طرفین از همسرش ، حق طلاق یا وکالت در طلاق دارد پروسه ای مشابه طلاق توافقی را در مدت زمان کم طی خواهد کرد.
  • انجام طلاق توافقی دو طرفه: در حال حاضر طلاق توافقی ایران براساس توافقات طرفین توسط وکیل طلاق، در مدت زمان بسیار کوتاه انجام می شود. گذشته از زمان ، این نوع طلاق هزینه پایینی هم دارد.

 

 

وکالتنامه وکیل را در استرالیا  چطور تنظیم کنیم ؟

وکالت به وکیل طلاق طبق قوانین و مقررات ، باید از طریق کنسولگری ایران در استرالیا-کانبرا انجام شود . البته اگر شما قبلا در ایران به شخصی وکالت دادید یا امکان دسترسی به سامانه ثنای قوه قضاییه را دارید، میتوانیدسریعتر و راحتتر به وکیل طلاق وکالت دهید.

اگر قصد انجام اینکار را در کانبرا دارید باید بدانید که متن وکالتنامه را حتما باید وکیلتان تنظیم کند که در سامانه میخک بارگذاری شود. امور مربوط به تنظیم وکالتنامه در سامانه میخک ، می تواند توسط دفتر وکیل برای شما انجام شود بدون آنکه نیاز به حضور در کنسولگری ایران در کانبرا پیدا کنید.

 

اگر در رابطه با سامانه میخک مشکل دارید با تیم پشتیبانی ما آنلاین تماس بگیرید. 

 

هزینه وکیل طلاق

هزینه وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا ، بستگی به پرونده شما ممکن هست متفاوت باشد.همچنین سابقه و تخصص و میزان موفقیت وکیل در پرونده هایی که انجام داده بر حق الوکاله او تاثیرگذار است.بهمین دلیل بهتر است فاکتورهای وکیل را در اعلام حق الزحمه او بررسی کنید.در حال حاضر هزینه طلاق ایرانی در استرالیا بین 200 الی 450 دلار استرالیا است.

 

 

 

سخن آخر 

 سپردن کار به وکیل ،مستلزم در نظر گرفتن چندین فاکتور هست. تسلط و دانش کافی وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا برای انجام کار همراه با پاسخگویی مستمر و صداقت کاری ،کمک می کند تا موکل پروسه جدایی را با استرس کمتر و آرامش بیشتر طی نماید.در واقع سیاست نحوه ارائه خدمات در نظر گرفته شده در دفتر وکالت ، برای اشخاص مقیم کشور استرالیا ، باید به گونه ای باشد که سیر انجام پرونده بدون نیاز به حضور موکل در بهترین حالت پیش رود.همچنین آگاهی وکیل نسبت به اقدامات حقوقی طلاق طبق قانون استرالیا و مشاوره در مورد چگونگی اقدامات قانونی در مورد طلاق با در نظرگرفتن قوانین دو کشور بسیار با اهمیت است.توصیه می کنیم در انتخاب وکیل دادگستری ، فاکتورهای گفته شده را در نظر بگیرید تا از ورود ضرر و زیان جبران ناپذیر روحی و مالی پیشگیری نمایید.

 

 

 

خدمات دفتر وکیل دادنیک

دفتر حقوقی بین المللی وکیل دادنیک با نزدیک به دو دهه سابقه درخشان و با هدف ابقاء در جایگاه برتر ارائه خدمات به ایرانیان کشور استرالیا به شرح ذیل از ابتدا تا انتها با موکلین همراه است :

 


  • انجام طلاق توسط وکیل پایه یک دادگستری

  • قرارداد وکالت با وکیل در سامانه میخک یا ثنا

  • مشاوره آنلاین تصویری واتس اپ،اسکایپ و فیس تایم

  • تشکیل گروه واتساپی ویژه موکل جهت گزارش هفتگی روند پرونده

  • تنظیم توافقنامه قانونی

  • حفظ حقوق موکل

  • ثبت قانونی طلاق در دفترخانه ​​

  • ترجمه رسمی وزارت امورخارجه

  • اخذ تاییدیه رسمی استرالیا

 

مشاوره رایگان  982122275911+

ارتباط در واتساپ   989198875224

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
محمد زاهدی گفت:
مقاله بسیار خوبی است..
ژیلا سرمندی گفت:
با سلام ..برای انحام مشاوره چه ساعاتی می شه با شما تماس گرفت..
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از پیغام شما.. برای انجام مشاوره یک پیغام در واتس آپ دفتر بگذارید.. منشی ساعت مناست برای شما به وقت ایران را مشخص می کند.

نوشته های اخیر

تماس با ما

مشاوره در واتس آپ
تلفن دفتر 02122275911
تلفن دفتر 02126659984
تماس در واتساپ
تماس واتساپ