وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
رتبه برتر ارائه خدمات حقوقی و بین المللی 

مشاوره آنلاین رایگان

هزینه طلاق توافقی | بهترین قیمت | فوری با مشاوره رایگان آنلاین

بهترین وکیل طلاق توافقی

هزینه طلاق توافقی

 

  هزینه طلاق توافقی مبتنی به اولیت و نوع پرونده شما متغیر می باشد. دفتر وکیل دادنیک بهترین قیمت و کمترین هزینه طلاق توافقی  را به شما پیشنهاد می کند.

 

همچنین هزینه طلاق توافقی به توافقات زوجین بستگی دارد. برای مثال اگر زوجین در مواردی مانند مهریه , اجرت المثل , نفقه, حضانت فرزندان و ... به یک توافق سریع برسند. هزینه طلاق توافقی به مراتب کمتر می باشد.

 

از عوامل موثر در هزینه طلاق توافقی اولیت شما برای انجام طلاق در کوتاه ترین زمان است. 

 

هزینه طلاق توافقی در سریع ترین زمان ممکن قانونی (بصورت تقریبی و تجربی):

وکلای دادنیک با توجه به نیاز موکل می توانند با استفاده از تجربه و مهارت در دادگاه های خانواده روند طلاق توافقی شما را تسریع کرده و با کمترین هزینه طلاق توافقی شما را در یک دفتر اسناد رسمی در تهران به ثبت برسانند. 

 

تنظیم دقیق توافقنامه زوجین: 

 وکلای دادنیک جهت جلوگیری ازتضییع حق وضرر موکل و حفظ حقوق وی در تنظیم دقیق توافقنامه دقت عمل خاص و با استفاده از تجربیات بهترین راه حل را به موکل خود توصیه می کنند.

 

 مزایای داشتن یک وکیل طلاق توافقی  به شرح زیر است:

1-تخصص: یک وکیل طلاق از دانش و تجربه ای برخوردار است که به شما کمک می کند تا روند پیچیده قانونی طلاق را طی کنید. آنها می توانند به شما در درک حق و حقوق قانونی تان کمک کنند.


2- وکالت: وکیل طلاق در تهران می تواند از شما در دادگاه وکالت کند.استفاده از وکیل در سرعت و دقت انجام کار می تواند بسیار مهم باشد. آنها همچنین می توانند از طرف شما با وکیل همسرتان مذاکره کنند تا به یک توافق منصفانه برسند.


3-آسودگی خاطر: داشتن وکیل طلاق می تواند به شما آرامش خاطر بدهد زیرا بدانید فردی دارید که به دنبال منافع شماست. آنها می توانند از جزئیات قانونی طلاق شما مراقبت کنند تا بتوانید روی چیزهای دیگری مانند فرزندان و کار خود تمرکز کنید.


4- تعهد زمانی: روند طلاق می تواند طولانی و طولانی باشد، بنابراین باید آماده باشید تا زمان و انرژی لازم را برای کار با وکیل خود اختصاص دهید.

 

5- عوارض عاطفی: طلاق می تواند از نظر عاطفی زمان سختی باشد و داشتن وکیل طلاق می تواند استرس را افزایش دهد. شما باید برای مقابله با فراز و نشیب های عاطفی فرآیند آماده باشید.

 

انتخاب یک وکیل طلاق توافقی واجد شرایط و با تجربه می تواند به شما کمک کند تا فرآیند طلاق توافقی شما و هزینه طلاق توافقی شما در چهارچوب قانون و با کمترین استرس و هزینه ممکن پشت سر بگذارید. در واقع برخلاف تصور افراد هزینه صرف شده برای دستمزد وکیل هدر دادن پول نیست ، بلکه ایجاد امنیت مالی و فکری برای بعد از طلاق توافقی است.

 

بهترین وکیل طلاق توافقی

 

 تعریف طلاق توافقی: زمانی که زن و شوهر با توافق یکدیگر تصمیم به جدایی می گیرند و درباره ی تمام امور مالی و غیر مالی زندگی شامل نفقه مهریه حضانت فرزند و.....به توافق رسیده و تکلیف را مشخص نموده اند می توانند تقاضای طلاق توافقی بدهند.انجام این طلاق در تهران به 2 صورت طلاق با وکیل و بدون وکیل قابل انجام است

 

سخن پایانی 

 

در صورتیکه تمایل به انجام طلاق توافقی خود با کمترین هزینه طلاق توافقی در کوتاه ترین زمان را دارید، خدمات دفتر وکالت وکیل دانیک ،بشرح ذیل به شما ارایه می گردد.در صورتیکه امر وکالت طلاق توافقی خود را به ما بسپارید دیگر نیازی به شرکت در جلسات غربالگری و جلسات دادگاه ندارید و در فاصله زمانی کمتری می توانید طلاق خود را ثبت نماید  خدمات ما به شرح ذیل به شما ارائه می گردد.

 


  • انجام طلاق توافقی  توسط وکلای  باسابقه پایه یک دادگستری

  • انعقاد قرارداد وکالت با وکیل در سامانه ثنا  

  • امکان مشاوره حضوری و غیر حضوری

  • تشکیل گروه ویژه موکل جهت گزارش هفتگی روند پرونده

  • تنظیم دقیق توافقنامه زوجین

  • حفظ منافع موکلین

 

سخن پایانی 

 

هزینه طلاق توافقی با توجه به تخصص و تجربه وکلای دفتر وکیل دادنیک بسیار اندک و پرونده طلاق توافقی شما خیلی زود به سرانجام می رسد .با توجه با اینکه از طریق سامانه ثنا قوه قضاییه امکان وکالت غیر حضوری به وکیل دادگستری وجود دارد انجام طلاق توافقی غیر حضوری هم در دفتر وکالت ما امکان پذیر است.

 

مشاوره رایگان      982122275911+

ارتباط در واتساپ   989198875224

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

تماس با ما

مشاوره در واتس آپ
تلفن دفتر 02122275911
تلفن دفتر 02126659984
تماس در واتساپ
تماس واتساپ