وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
رتبه برتر ارائه خدمات حقوقی و بین المللی 

مشاوره آنلاین رایگان

وکیل طلاق ایرانیان مقیم انگلیس | مشاوره آنلاین

وکیل طلاق ایرانیان مقیم انگلیس

وکیل طلاق ایرانیان مقیم انگلیس

وکیل طلاق ایرانیان مقیم انگلیس امور ایرانیانی که در انگلستان اقامت دارندو برای طی کردن مراحل طلاق ایرانی ،نیاز به انتخاب وکیل طلاق ایرانی مقیم انگلیس دارند کمک میکندتا بصورت قانونی و شرعی این طلاق را در ایران ثبت نماید . انجام کار توسط وکیل طلاق ،به اشخاص ساکن در انگلیس کمک می کند تا بدون نیاز به حضور در ایران ،این واقعه را ثبت کنند.چگونگی انتخاب وکیل طلاق ایرانیان مقیم انگلیس  و نحوه انجام پروسه و مدارک مورد نیاز از جمله مواردی است که قبل از هر گونه اقدام ،لازم است که بدانید.ضمنا می توانید با مشاوره آنلاین از روند انجام کار مطلع شوید و پاسخ سوالاتتان را به درستی دریافت کنید.

 

 

 

وکیل طلاق ایرانی در انگلیس

وکیل طلاق ،وکیل پایه یک دادگستری باید دارای تخصص و تجربه لازم در حقوق خانواده بویژه طلاق خارج از کشور باشد. وکیل طلاق ایرانیان در انگلیس با توجه به قوانین انگلیس و ایران اقدام قانونی مناسب را در نظر گرفته و مشاوره لازم را در این خصوص به موکل میدهد.تصمیمات مناسب وکیل ،که ناشی از تجربه و اشراف وی به قوانین طلاق هر دو کشور ایران و انگلیس است کمک میکند تا پروسه به بهترین شکل ممکن انجام شود و از  ورود ضرر به موکل یا اتلاف زمان جلوگیری شود.تسلط و دانش نسبت به قوانین طلاق ،همچنین اخلاق مداری و پاسخگویی از فاکتورهای مهم وکیل طلاق بشمار میرود.قبل از انتخاب وکیل ، در راستای صحت سنجی ،رزومه مرتبط ،پروانه کار و نشانی محل کار وی را با اطلاعات ارائه شده تطابق بدهید.

 

 

 

درخواست انجام  پروسه طلاق ایرانی

 درخواست های انجام طلاق بر اساس درخواست های یک طرفه یا توافقی تقسیم بندی می شود:

1-درخواست یک طرفه  طلاق مرد یا زن ⇔طبق قانون مدنی ایران، طلاق به دو دسته طلاق رجعی و طلاق بائن تقسیم می‌شود.

  • طلاقی که به درخواست مرد انجام می شود طلاق رجعی گفته می شود و مرد می‌تواند تا زمانی که عده زن تمام نشده به او رجوع کند و زندگی مشترک را دوباره از سر بگیرد. وکیل این ثبت طلاق را بعد از زمان قانونی 3 ماه ثبت نهایی می کند.
  •  طلاقی که به درخواست زن انجام می شود طلاق بائن است که در آن مرد حق رجوع ندارد و زن و شوهر به طور کامل از یکدیگر جدا می‌شوند.جمع آوری دلایل طبق نظر وکیل بسیار اهمیت دارد.در دادگاه، دلایل طلاق بررسی می‌شود و اگر قاضی دلایل را موجه تشخیص دهد، حکم طلاق صادر می‌شود. وکیل ، این ثبت را بعد از صدور رای قطعی ،ثبت می نماید.

2-درخواست طلاق توافقی ⇔در طلاق توافقی خارج از کشور ، زن و مرد بر سر طلاق به توافق رسیده اند.در نتیجه توافقات توسط وکیل طلاق ایرانیان مقیم انگلیس با توجه به قانون دو کشور تنظیم شده و پس از بررسی در دادگاه ،ثبت قانونی می شود.

3- درخواست با حق طلاق⇔این نوع درخواست حق طلاق با وکالتی که زن یا مرد از همسر گرفته انجام می شود.با این وکالت بدون نیاز به شخص وکالت دهنده ،وکیل طلاق ،پروسه طلاق را در مدت زمان کمی انجام می دهد.

 

 

درخواست انجام پروسه طلاق انگلیسی

  • در انگلیس، طلاق بر اساس تقاضای طلاق petition for divorce انجام می‌شود.
  • برای طلاق گرفتن در انگلیس، باید مدت زمانی قانونی از ازدواج زوجین گذشته باشد تا واجد شرایط باشندو همچنین در شرایط خاصی مانند سوء رفتار همسر، طلاق به درخواست یک طرفه امکان‌پذیر است.
  • در صورت وجود اختلافات شدید ،دادگاه خانواده انگلیس، کیس را در موارد مختلفی مانند حضانت فرزند، نفقه و تقسیم اموال مشترک بین زوجین بررسی می کند.
  • پس از صدور حکم طلاق توسط دادگاه انگلیسی، طلاق ثبت می‌ شود.

 

 

در صورتیکه نگران وضعیت اقامت خود بعد از طلاق در انگلیس هستید یا در مورد قوانین طلاق در کشور انگلیس و ایران نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید. 

 

   

پروسه طلاق ایرانی با وکیل طلاق ایرانیان مقیم انگلیس

  1. جلسه آنلاین با وکیل و مشاوره شروع پروسه
  2. بررسی مدارک موکل
  3. تنظیم قرارداد 
  4. تنظیم توافقنامه در طلاق توافقی
  5. تنظیم وکالتنامه سامانه میخک
  6. شروع پروسه طلاق در دادگاه
  7. ثبت نهایی در سیستم  ثبت احوال کشور
  8. اخذ تاییدیه رسمی انگلستان

 

 

 

 

وکیل طلاق ایرانیان مقیم انگلیس

 

 

نحوه وکالت به وکیل طلاق ایرانی در انگلیس

برای شروع به کار و وکالت رسمی به وکیل طلاق ، لازم هست که  متن مورد نظر با موضوع محدود "وکالت طلاق "توسط وکیل طلاق ایرانیان در انگلیس ارسال و سپس توسط شما در سامانه میخک بارگذاری و در کنسولگری ایران در لندن تایید شود.البته می توانید از دفتر وکیل بخواهید مراحل سامانه میخک را برایتان انجام دهند.در این صورت تنها یکبار در کنسولگری برای امضا حاضر خواهید شد.البته اگر ثبت نام ثنا دارید در مواردی انجام سامانه میخک ضروری نیست.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری راجع به نحوه وکالت در سامانه میخک دارید پیشنهاد می کنیم راهنمای سامانه میخک را بخوانید.

 

 

  نکته پایانی 

آنچه پرونده های طلاق  را از سایر پرونده های حقوقی متمایز می کند سطح بالای استرس و فشار روحی اشخاص دعوا است.لذا انتظار می رود با در نظر گرفتن این نکته ، وکیلی طلاق ایرانیان مقیم انگلیس را انجام می دهد فردی با دانش و تجربه کافی ،صبور و پاسخگو باشد. تیم پشتیبان دفتر وکیل نیز باید با توجه به دوری موکل از کشور ، خدمات را به بهترین شکل مطلوب ارائه دهند،به گونه ای که نیاز به حضور موکل در هیچ مرحله ای نباشد .

دفتر حقوقی بین المللی وکیل دادنیک با نزدیک به دو دهه سابقه درخشان در ارائه خدمات حقوقی از جمله طلق در انگلیس ،همواره کوشیده که در این راستا قدم بردارد.در صورت تمایل به ارتباط با ما با کارشناس مربوطه در واتساپ یا تلگرام تماس بگیرید.


  •   وکیل پایه یک دادگستری

  • تنظیم وکالتنامه میخک 

  •  مشاوره آنلاین واتس اپ،اسکایپ و فیس تایم

  • تشکیل گروه ویژه موکل جهت گزارش هفتگی روند پرونده

  • تنظیم قانونی توافقنامه در طلاق توافقی 

  • حفظ حقوق موکل

  • ثبت قانونی طلاق 

  • ترجمه رسمی اسناد 

  • اخذ تاییدیه رسمی انگلستان در صورت نیاز ​​

 

 مشاوره رایگان  982122275911+

ارتباط در واتساپ   989198875224

 

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

تماس با ما

مشاوره در واتس آپ
تلفن دفتر 02122275911
تلفن دفتر 02126659984
تماس در واتساپ
تماس واتساپ