وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
رتبه برتر ارائه خدمات حقوقی و بین المللی 

مشاوره آنلاین رایگان

وکیل ثبت طلاق ایرانیان در استرالیا | وکیل دادنیک

ثبت طلاق ایرانیان مقیم استرالیا

وکیل ثبت طلاق ایرانیان در استرالیا 

وکیل ثبت طلاق ایرانیان در استرالیا ، در زمینه امور قانونی مربوط به طلاق ،مهریه ،حضانت و نفقه به شما خدمات حقوقی و مشاوره ای می دهد.این خدمات باید با در نظر گرفتن قوانین دو کشور ایران و استرالیا صورت گیرد.باید توجه داشته باشید که شما در هر دو کشور مسئول و پاسخگوی اقدامات قانونی خود هستید ، لذا باید در راستای قوانین و مقررات کشور محل اقامت و قوانین کشور متبوع عمل نمایید.از آنجا که حضور در ایران جهت ثبت طلاق ایرانی سخت است کمک گرفتن از وکیل طلاق ایرانی بسیار مفید خواهد بود.در این صفحه به بررسی طلاق ؛ طلاق توافقی ایرانیان در استرالیا ، بدون نیاز به حضور در ایران و چگونگی انجام آن از طریق کنسولگری ایران در کانبرا  و وکیل ثبت ایرانیان در استرالیا می پردازیم.

 

طلاق ایرانی در استرالیا باید طبق کدام قانون انجام شود؟ 

ایرانیان در هر کجای دنیا از نظر اموری همچون ازدواج، طلاق ، انحصار وراثت و.... تابع قوانین کشور ایران هستند. بعبارت دیگر ، این امور اگر طبق قانون ایران ثبت نشود در ایران اعتبار ندارد.از طرفی زمانی که ما در کشور دیگری اقامت داریم یا حتی فردی دو تابعیتی محسوب می شویم ناگزیر از رعایت قوانین آن کشور هم هستیم.از آنجا که وضعیت اقامت و شرایط اشخاص با یکدیگر متفاوت است ، یک وکیل ثبت طلاق ایرانیان در استرالیا می تواند در مورد نحوه درخواست طلاق طبق قانون استرالیا یا ایران نظر دهد.

 

 

 روش ثبت طلاق در استرالیا با وکیل و بدون وکیل

  1. از طریق وکیل رسمی طلاق ایرانی  در استرالیا:در صورتیکه طرفین امکان حضور در ایران را ندارند باید به یک وکیل دادگستری با تخصص در امور طلاق خانواده ، وکالت دهند تا نسبت به اخذ رای طلاق یک طرفه ؛یا طلاق توافقی و ثبت آن اقدام نماید.
  2. کنسولگری ایران در کانبرا :البته چنانچه طلاق شما توافقی باشد و قصد ثبت آن را در کنسولگری ایران در کانبرا داشته باشید، این امکان هم با طی مراحلی از جمله تهیه مدارکی از جمله رای طلاق استرالیایی و برگه صیغه طلاق شرعی تایید شده در مرکز اسلامی ملبورن یا سیدنی ، همچنین ثبت تقاضای طلاق در سامانه میخک و سایر مراحل دیگر ....انجام پذیر است. 

توصیه:برای اشخاصی که متقاضی ثبت طلاق در سریعترین زمان و بدون پیگیری شخصی هستند و تمایلی به صرف وقت زیاد ندارند ، بهترین راه سپردن کار به یک وکیل ثبت طلاق ایرانیان در استرالیاست.


 

ثبت طلاق ایرانیان مقیم استرالیا

 

 نحوه وکالت به وکیل در استرالیا

  • برحسب رویه ای که در حال حاضر (2024) در کنسولگری های ایران برقرار است هر گونه اعطای وکالت نامه از طریق سامانه میخک انجام می شود. بدین ترتیب شما می توانید وارد سامانه میخک وزارت امور خارجه شوید و نسبت به ثبت وکالتنامه طلاق اقدام نمایید.

۱-با توجه به اینکه متن خود سامانه میخک مختصر و ناقص است و قضات معمولا این متن را قبول نمی کنند بهتر است برای اعطای وکالت ، متن کامل را از وکیل خود اخذ نمایید.

۲-پس از ثبت وکالتنامه در سامانه میخک ، با هماهنگی با سفارت یا کنسولگری ایران در کانبرا ، براحتی

 میتوانید به صورت غیرحضوری و آنلاین احراز هویت و امضا وکالتنامه داشته باشید.

 

  •  در حال حاضر ارائه کلیه خدمات حقوقی و قضایی دادگاه های ایران از طریق سامانه ثنا ( خدمات ثبت نام الکترونیک قضایی) صورت می گیرد.اگر شما در این سامانه ثبت نام کرده اید براحتی می توانید نسبت به انعقاد قرارداد الکترونیک قضایی با وکیل دادگستری در این سامانه اقدام کنید.در این صورت نیازی به درخواست از طریق سفارت نخواهید داشت.

 

در صورتیکه برای ثبت وکالتنامه در کنسولگری کانبرا یا  سامانه ثنا نیاز به کمک دارید با ما در واتساپ تماس بگیرید.

 

 

مراحل ثبت طلاق با وکیل طلاق ایرانیان در استرالیا چگونه است؟

1- مشاوره و بررسی پرونده توسط وکیل

2-تنظیم قرارداد مالی با وکیل

3- امضای وکالتنامه

4-شروع پروسه در دادگاه توسط وکیل 

5-ثبت نهایی در دفتر رسمی طلاق و در صورت درخواست موکل اخذ  تایید رسمی دولت استرالیا

 

 

هزینه ثبت طلاق در استرالیا 

هزینه برای ثبت طلاق ایرانی در استرالیا در حال حاضر بسته به نوع درخواست و هزینه های اعلام شده دولتی متغیر می باشد.ولی معمولا در ابتدای کار بابت هزینه وکالتنامه 20 دلار آمریکا و بابت سایر هزینه ها جهت حق الوکاله وکیل و ثبت در دفترخانه طلاق هزینه ای حدود 400دلار آمریکا می پردازید.باید در نظر داشت که تعرفه های دولتی هر سال متغیر خواهند بود.

 

 

 خدمات حقوقی وکیل ثبت طلاق ایرانیان در استرالیا

در صورتی که تصمیم به انجام و ثبت طلاق ایرانی در استرالیا دارید، این دفتر با  قریب به 20 سال سابقه و تخصص در زمینه امور ایرانیان خارج از کشور، شما را یاری خواهد داد.


  • انجام کلیه مراحل طلاق بدون حضور زوجین توسط وکلای باسابقه دادگستری

  • قرارداد رسمی وکالت با وکیل 

  • سرویس مشاوره آنلاین 


  • تشکیل گروه واتساپی ویژه موکل جهت گزارش هفتگی روند پرونده

  • تنظیم قانونی توافقنامه توافقی

  • حفظ حقوق موکل

  • ثبت قانونی طلاق  و صدور سند رسمی

  • اخذ تاییدیه رسمی استرالیا​​
۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده
هنگامه زيرك گفت:
استراليا هستيم ميخوايم هر چه سريعتر طلاق ايرانيمًونو بگيريم چقدر طول ميكشه چقدر هزينه داره ممنون
    مدیریت گفت:
    سلام وقت بخیر
    لطفا جهت اطلاع از زمان و هزینه به واتساپ یا تلگرام دفتر پیام دهید.متشکرم
امید گفت:
سلام می خواستم اگر امکانش باشه یک مشاوره رایگان طلاق توافقی داشته باشم

نوشته های اخیر

تماس با ما

مشاوره در واتس آپ
تلفن دفتر 02122275911
تلفن دفتر 02126659984
تماس در واتساپ
تماس واتساپ