وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

ازدواج بین المللی در ترکیه در سریعترین زمان

ازدواج بین المللی در سریعترین زمان

شرایط ازدواج بین المللی در ترکیه

 

مدارک لازم برای ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه  :

1- مدرک پاسپورت 

2- گواهی تجرد 

3- ده قطعه عکس

4- شناسنامه 

5- گواهی سلامت افراد

6- کارت ملی

7- مدارک طلاق یا فوت اگرآقا یا خانم قبلا ازدواج داشته اند.

 

ثبت ازدواج بین المللی چیست؟

ازدواج بین المللی در واقع پیوند زوجیت میان دو شخص از دو کشور مختلف است.این ازدواج مطابق قوانین کشور محل وقوع ازدواج صرف نظر از تابعیت ،دین و ... اشخاص صورت میگیرد.

 

آیا ازدواج بین المللی در همه جا معتبر است؟

ازدواج بین المللی در اغلب کشورهای عضو کنوانسیون احوال شخصیه فرانسه مورد قبول و اعتبار می باشد.بعلاوه اعتبار جهانی این نوع ازدواج سبب معتبر شناختن آن توسط بسیاری از کشورها شده است.

 

چرا ثبت ازدواج در ترکیه از گرجستان معتبرتر است ؟

کشور ترکیه بجهت عضویت در کنوانسیون احوال شخصیه فرانسه ،از صلاحیت برای ثبت ازدواج بین الملل برخوردار است و ازدواج ثبت شده در این کشور در شمار زیادی از کشورهای جهان از اعتبار قانونی برخوردار است. همچنین ورودآسان به کشور توریست پذیرترکیه برای توریستها نسبت به کشور گرجستان از مزیت های این کشور است ، بعلاوه ،ثبت ازدواج بین الملل در گرجستان از اعتبار بین الملل برخوردار نیست. در ذیل مزیت ثبت ازدواج در ترکیه را به شرح ذیل برمی شماریم :

1-اخذ سند ازدواج معتبر در سراسر جهان 

۲-دریافت شهروندی کشور ترکیه 

۳-تسهیل مهاجرت به کشور محل اقامت همسر 

۴-ازدواج افراد مسلمان با غیر مسلمان 

۵- نزدیک بودن کشور ترکیه به ایران  

۶- امکان برخورداری از فضای دلنشین و زیبا 

 

فرمول بی(formula b) چیست ؟

 فرمول بی در واقع "تاییدیه ازدواج بین المللی" است که به شما کمک می کند ازدواج خود را در همه کشورهای دنیا ثابت نمایید.به جهت عضویت ترکیه در کنوانسیون احوال شخصیه فرانسه، ازدواج بین المللی انجام شده در ترکیه مورد قبول تمامی کشورهای عضو است .لذا ترکیه صلاحیت صدور برگه فرمول بی را داراست .از جمله خدمات ثبت ازدواج بین المللی ما در ترکیه اخذ فرمول بی در پکیج ثبت ازدواج بین الملل هست

 

گواهی تجرد چیست ؟

گواهی تجرد در واقع گواهی است که در ایران توسط سازمان ثبت احوال و در خارج از ایران بوسیله سفارت خانه ها و کنسولگری ها صادر می گردد.این گواهی نشان دهنده این موضوع است که شخص متقاضی مجرد بوده و سابقه ازدواج ندارد و یا با وجود ازدواج قبلی، به دلیل طلاق یا فسخ ازدواج یا فوت شوهر در حال حاضر مجرد می باشد.برای صدور این گواهی اصل کارت ملی و شناسنامه ی شخص متقاضی مورد نیاز است لازم به ذکر است که اخذ گواهی تجرد ظرف دو روز کاری توسط گروه وکیل دادنیک امکان پذیر می باشد.

 

 گواهی تجرد افراد غیر ایرانی:

از آنجا که لازمه صدور مجوز برای ثبت ازدواج بین المللی ،اثبات عدم تاهل افراد است لذا گواهی تجرد حتما باید از کشور متبوع اخذ گردد.این گواهی پس از آپوستیل و مهر رسمی کشور مربوطه توسط ترکیه پذیرفته می شود.بهتر است قبل از آمدن به ترکیه این گواهی به تایید وکیل ثبت ازدواج بین الملل در استانبول  برسد.

صفر تا صد ثبت ازدواج بین الملل در 7روز کاری  و در صورت آماده بودن کلیه مدارک مورد نیاز توسط شما، ظرف 2روز کاری  انجام می شود.

جهت مشاوره با کارشناسان ما می توانید با دفتر تهران یا واتساپ دفتر وکیل دادنیک مستقر در تهران و استانبول تماس حاصل فرمایید و از روند و هزینه ثبت ازدواج بین الملل در سریعترین زمان ممکن مطلع گردید .

شماره تماس واتساپ ترکیه        905313718430+

 

۵
از ۵
۲۸ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​