وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

ارزیابی پرونده توسط گروه وکیل دادنیک

ارزیابی پرونده توسط وکیل دادنیک

ارائه خدمات در گروه حقوقی وکیل دادنیک :

 

انتخاب وکیل متعهد،دلسوز و با تجربه موضوع حساسی است که نیازمند وسواس و بررسی دقیق است.

گروه وکلای دادنیک ، که از وکلای باسابقه و مجرب تشکیل یافته با تکیه بر نام درخشانی که در طی سالها فعالیت موفق و پر افتخار کسب کرده ، شرایطی را برای شما فراهم آورده تا بتوانید بهترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران را برای خود انتخاب نمایید و با اطمینان و آرامش پروسه پرونده خود را در مراجع قضایی دنبال نمایید.

 

در وکیل دادنیک خدمات حقوقی به چه صورت ارائه می شود ؟

 

ارزیابی پرونده :در قدم اول ، شما می توانید پرونده خود را با ذکر موضوع (حقوقی ، کیفری ، خانواده و ..)جهت مطالعه و بررسی توسط وکلای متخصص دفتر ، واتس اپ نمایید.

نکته مهم :در این مرحله ، صرفا راهکار کلی و میزان موفقیت و پیشرفت کار در مراجع قضایی به شما پیشنهاد واعلام می گردد و شما می توانید براساس نتیجه ارزیابی اعلامی وکلای ما ،تصمیم بگیرید که چه اقداماتی برای پرونده خود انجام دهید.

 

مشاوره حقوقی: در دفتر وکالت ما، دو نوع مشاوره به شما ارائه می گردد.

مشاوره رایگان ->  مشاوره کلی بصورت تلفنی یا ارسال متن در واتس آپ 

مشاوره با تعیین وقت و هزینه -> مشاوره دقیق تر بصورت حضوری یا تلفنی 

برای هموطنان عزیز خارج از کشور امکان مشاوره  با تعیین وقت در واتس اپ و فیس تایم هم برقرار است.

 

انعقاد قرارداد: بستن قرارداد با وکیل دادگستری در دفتر ما ، نیازمند بررسی موضوع پرونده و  درصدموفقیت آن در دادگاه است  .اساس کارگروه حقوقی ما ، اصرار به حصول نتیجه به نفع موکل و خودداری از وکالت پرونده های موهوم و بی نتیجه است . در نتیجه در صورت امید به موفقیت پرونده و پیشبرد کار ، قرارداد با موکل منعقد می شود.

قرارداد بین وکیل و موکل ، در سامانه ثنا که متعلق به قوه قضاییه است تنظیم و ثبت می شود که قابل پیگیری  و مشاهده از طرف موکل است.

حق الوکاله براساس توافق نهایی وکیل و موکل تعیین می شود ، و در تعیین حق الوکاله معیارهای مختلفی از جمله پیچیدگی پرونده ، مدت زمان و .... در نظر گرفته می شود. 

از آنجا که با توجه به شرایط اقتصادی ممکن است پرداخت یکجای حق الوکاله برای موکل دشوار باشد این پرداخت بصورت توافقی و اقساط صورت می گیرد.

 

شروع پرونده در محاکم قضایی: پس از انعقاد قرارداد و اخذ وکالت الکترونیکی از موکل در سامانه قوه قضاییه ،کار وکیل با ابطال تمبر مالیاتی آغاز می گردد.

 

پشتیبانی: از زمان شروع پرونده و اقدام وکیل ،متناسب با موضوع پرونده از پشتیبانی وکیل. متخصص برخوردار هستید و اطلاع رسانی از روند جریانی پرونده بصورت هفتگی یا ماهیانه صورت می گیرد.

در این پروسه ، چنانچه به جلسات بیشتر بین وکیل و موکل نیاز باشد ، نسبت به تعیین وقت اقدام خواهد شد.

 

نکته : برای هموطنان  خارج از کشور  یا عزیزان ساکن خارج از تهران امکان مشاوره تلفنی و آنلاین و اخذ وکالت بصورت الکترونیک در سامانه ثنا و میخک  *بدون نیاز به حضور در دفتر وکالت* ،برقرار است .

 

 

 

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​