وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
رتبه برتر ارائه خدمات حقوقی و بین المللی 

مشاوره آنلاین رایگان

وکیل طلاق ایرانیان مقیم در امارات

وکیل طلاق ایرانیان مقیم امارات

  وکیل طلاق ایرانیان مقیم در امارات

 

وکیل طلاق ایرانیان مقیم در امارات باید یک وکیل با تجربه و مطلع به قوانین خانواده و طلاق در کشور امارات و ایران باشد, تا بتواند پروسه طلاق، توافقی و یا طلاق یک طرفه ایرانیان مقیم در امارات را طبق قوانین امارات متحده عربی از جمله قانون شریعت و قانون مدنی به نفع موکل خود به سرانجام برساند. و همچنین به قوانین مربوط به اتباع ایرانی که در امارات زندگی می کنند آگاهی کامل داشته باشد.


انتخاب یک وکیل مجرب و صادق می تواند در احقاق حقوق موکل خود و تسریع در پروسه طلاق  طبق نظر و توافق زوجین بسیار با اهمیت می باشد.

 

مطالب این صفحه :

1- روند طلاق  ایرانیان در امارات متحده عربی

2- روند طلاق  ایرانیان مقیم در امارات متحده عربی در ایران

3-خدمات دفتر وکالت وکیل دادنیک 

 

1- روند طلاق در امارات متحده عربی  برای یک زوج مسلمان ایرانی مشابه روند طلاق اتباع امارات می باشد. با این حال، ملاحظات خاصی وجود دارد که زوج های ایرانی باید در نظر داشته باشند.

 

1- سیستم دادگاه: امارات متحده عربی دارای یک سیستم دادگاه دوگانه است در دادگاه های شرعی به امور شخصی مسلمانان رسیدگی می کنند و دادگاه های مدنی به امور احوال شخصیه برای غیر مسلمانان رسیدگی می کنند. زوج های ایرانی که مسلمان محسوب می شوند، طلاق آنها توسط دادگاه شرعی رسیدگی می شود.

 

2- دلایل طلاق: دلایل طلاق در امارات برای همه زوج ها بدون توجه به ملیتشان یکسان است. این زمینه ها عبارتند از:

1- شکست غیرقابل جبران ازدواج

2- جرم زناشویی، مانند زنا، دو همسری، آزار جسمی یا عاطفی

3-- گرویدن به دین دیگر

 

قوانین امارات متحد عربی در مورد حضانت فرزندان: به طور کلی، حضانت اولیه فرزندان به مادر واگذار می شود. با این حال، ممکن است به پدر حق ملاقات داده شود. دادگاه تعدادی از عوامل را در تعیین حضانت فرزند در نظر می گیرد، مانند خواسته های فرزندان، توانایی والدین در مراقبت از فرزندان، و ثبات محیط خانه والدین.

 

قوانین امارت متحد عربی در مورد حمایت مالی از همسر و فرزندان: شوهر پس از طلاق مسئولیت حمایت مالی از همسر و فرزندان خود را بر عهده دارد. میزان حمایت توسط دادگاه تعیین خواهد شد.


توجه به این نکته ضروری است که امارات یک جامعه مردسالار است و حقوق زنان در پرونده های طلاق همیشه با حقوق مردان برابر نیست.

 

به عنوان مثال، مرد می تواند بدون رضایت همسرش به طور یک طرفه زن خود را طلاق دهد، در حالی که زن ممکن است برای صدور حکم طلاق، ثابت کند که شوهرش مرتکب جرم زناشویی شده است.

 

اگر شما یک زوج ایرانی هستید که قصد طلاق در امارات متحده عربی را دارید، بهتر است برای درک حقوق و گزینه های خود یک مشاوره حقوقی و با تجربه را  اختیار کنید. 

 

2- مراحل طلاق  ایرانیان مقیم در امارات متحده عربی در ایران 

 

در صورتیکه ایرانیان مقیم امارات متحد عربی امکان حضور در ایران را ندارند باید به یک وکیل دادگستری با تخصص در امور طلاق خانواده وکالت دهند, تا نسبت به اخذ رای طلاق  و ثبت آن اقدام نماید.

 

لازم به ذکر است که حتی اگر در کشور امارات متحده عربی طلاق گرفته اید و  پروسه  صیغه شرعی را در کنسولگری ایران انجام داده اید, امکان تنفیذ رای طلاق شما در ایران بسیار کم است و بهتر است از طریق یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران که به امور  قانونی و شرعی در امارات و ایران مسلط می باشد , پروسه طلاق  و ثبت آن را در یک دفتر رسمی دادگستری در ایران انجام دهید.

 

وکیل طلاق ایرانیان مقیم امارات

سخن پایانی

 

انتخاب یک وکیل با تجربه و مسلط به قوانین هر دو کشور امارت و ایران که مهارت کافی برای انجام طلاق , طلاق توافقی  یا یکطرفه را داشته باشد بسیار مهم است.


وکیل باید از ابتدا موکل خود را از تمامی حق و حقوق قانونی خود در هر دو کشور امارات و ایران آگاه کند و با تنظیم یک توافقنامه نهایی مطابق میل زن و شوهر رای دادگاه را اخذ و نسبت به ثبت رای طلاق در دفتر خانه اقدام  نماید. 

 

3-خدمات دفتر وکالت وکیل دادنیک :

در صورتی که تصمیم به انجام و ثبت طلاق خود در ایران دارید . دفتر وکالت وکیل دادنیک با 20 سال سابقه و تخصص در زمینه امور ایرانیان خارج از کشور، شما را یاری خواهد داد.

 

1- انجام کلیه مراحل طلاق بدون حضور زوجین توسط وکلای باسابقه دادگستری

2- انعقاد قرارداد وکالت با وکیل در سامانه میخک یا ثنای قوه قضاییه 
3- امکان مشاوره آنلاین واتس اپ،اسکایپ و فیس تایم
4- تشکیل گروه واتساپی ویژه موکل جهت گزارش هفتگی روند پرونده
5- تنظیم دقیق توافقنامه زوجین
6- جلوگیری از تضییع حق و ضرر به موکل
7- ثبت طلاق در دفترخانه ​​

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۷۷۸ مشارکت کننده
روزبه گفت:
من مقیم امارات هستم.. چگونه می توانم جهت طلاق در امارات به شما وکالت بدهم؟
    وکیل دادنیک گفت:
    با دورد جناب روزبه .. از طریق سفارت ایران در امارت . شما می توانید با دادن وکالت میخکی جهت انجام طلاق یا طلاق توافقی در امارات به وکلای ما اقدام کنید..
سلمان گفت:
آیا بهتر است برای طلاق ایرانی به ایران سفر کنم یا از امارات می توانم این کار را انجام دهم ؟
    وکیل دادنیک گفت:
    با سلام جناب سلمان. شما می توانید از امارات با استفاده از وکالت میخکی به وکلای ما در ایران وکالت دهید .. نیاز به سفر به ایران ندارید..
منصور گفت:
آبا می توانم از سند طلاق در امارت خود برای ایران استفاده کنم ؟
    مدیریت گفت:
    با سلام و عرض ادب
    جناب منصور موضوع بستگی به این دارد که این سند چه شرایط و محتوایی دارد و نوع طلاق یک طرفه یا توافقی بوده برای بررسی مدارک لطفا با ما تماس بگیرید.
    وکیل دادنیک گفت:
    تنفیذ طلاق امارات برای سهولت طلاق شما در ایران قابل استناد است.
جابر گفت:
با سلام جهت طلاق در امارات می توانم از شما استفاده کنم؟
    مدیریت گفت:
    با سلام
    جناب جابر دفتر در زمینه امور طلاق ایرانیان مقیم امارات فعال است جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید
    وکیل دادنیک گفت:
    با درود و سلام.. جناب جابر..تخصص وکلای ما طلاق , طلاق توافقی , طلاق یکطرفه در امارات می باشد . جهت مشاوره آنلاین با دفتر ما تماس بگیرید
سمنانی گفت:
من مقیم دبی هستم.. دفتر محترم وکیل دادنیک در کمترین زمان ثبت طلاق ما را در تهران انجام داد.سپاس گذارم
ارسلان گفت:
سلام و احترام
پروسه کار ما با دفتر وکالت وکیل دادنیک بسیار منظم با جلسات آنلاین از دبی پیش رفت. میتونم بگم وکلا و پرسنل دفتر مثل ساعت دقیق عمل می کنند. کار در مدت کوتاهی انجام شد و من از این خدمات اونهم در ایران متعجب شدم. بهرحال کار ما انجام شد و من از صمیم قلب برای دفتر وکیل دادنیک آرزوی موفقیت دارم. ارادتمند ارسلان .ب

نوشته های اخیر

تماس با ما

مشاوره در واتس آپ
تلفن دفتر 02122275911
تلفن دفتر 02126659984
تماس در واتساپ
تماس واتساپ