وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
رتبه برتر ارائه خدمات حقوقی و بین المللی 

مشاوره آنلاین رایگان

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

 بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

 

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران با دارا بودن از دانش قانون , تجربه , مهارت های ارتباطی و مهارت های محاکمه می تواند پرونده شما را در سریعترین زمان به نتیجه برساند. 

 

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران وکیلی است که در زمینه طلاق توافقی تخصص دارد و می تواند به شما در انجام مراحل قانونی طلاق  توافقی به روشی مسالمت آمیز کمک کند.

 

وکیل طلاق توافقی چه کمکی به موکل می کند ؟

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران می تواند به روش های مختلف به موکل خود در فرآیند طلاق کمک کند، از جمله:

مشاوره و راهنمایی:

  • وکیل می تواند در مورد قوانین و رویه های مربوط به طلاق توافقی به موکل خود مشاوره دهد و به او کمک کند تا بهترین مسیر را برای پیشبرد پرونده خود انتخاب کند.
  • آنها می توانند به سوالات موکل در مورد حقوق و تعهدات او در طول فرآیند طلاق پاسخ دهند و به او کمک کنند تا در مورد مسائل پیچیده مانند حضانت فرزند، تقسیم اموال و نفقه تصمیم بگیرد.

مذاکره و توافق:

  • وکیل می تواند به نمایندگی از موکل خود با طرف مقابل مذاکره کند و برای رسیدن به توافقی عادلانه و منصفانه تلاش کند.
  • آنها می توانند به موکل خود کمک کنند تا خواسته های خود را به طور واضح بیان کند و از منافع خود در طول مذاکرات محافظت کند.

تهیه و تنظیم مدارک:

  • وکیل می تواند تمام مدارک لازم برای طلاق توافقی را تهیه و تنظیم کند، از جمله دادخواست طلاق، توافقنامه طلاق و سایر اسناد مربوطه.
  • آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که تمام مدارک به درستی تکمیل و امضا شده اند و به موقع به دادگاه ارائه شده اند.

ارائه در دادگاه:

  • در صورت لزوم، وکیل می تواند در دادگاه به نمایندگی از موکل خود حاضر شود و از حقوق او دفاع کند.
  • آنها می توانند شواهد و مدارک را به دادگاه ارائه دهند و به سوالات قاضی پاسخ دهند.

مدیریت فرآیند طلاق:

  • وکیل می تواند تمام مراحل فرآیند طلاق را از ابتدا تا انتها مدیریت کند و موکل خود را در هر مرحله راهنمایی کند.
  • آنها می توانند موکل خود را از پیشرفت پرونده مطلع نگه دارند و به او در حل هر گونه مشکلی که ممکن است پیش بیاید کمک کنند.

حمایت عاطفی:

  • طلاق می تواند یک تجربه دشوار و پراسترس باشد. وکیل می تواند به موکل خود حمایت عاطفی ارائه دهد و به او کمک کند تا با این چالش ها کنار بیاید.

 

انتخاب یک وکیل طلاق توافقی واجد شرایط و باتجربه می تواند به شما کمک کند تا فرآیند طلاق را در چهارچوب قانون و با کمترین استرس ممکن پشت سر بگذارید.در واقع برخلاف تصور افراد هزینه صرف شده برای دستمزد وکیل هدر دادن پول نیست ،بلکه ایجاد امنیت مالی و فکری برای بعد از طلاق است.

 یهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

 

همچنین بخوانید : توافقنامه طلاق توافقی و نمونه متن تفاهم نامه 

 

نقش وکیل در طلاق توافقی 

ممکن هست شما بتوانید پروسه طلاق توافقی در تهران را بدون حضور وکیل انجام بدید ،در واقع برخلاف تبلیغاتهای گسترده در اینترنت این امر سخت نیست.ولی باید پذیرفت که وجود وکیل در پروسه طلاق توافقی می تواند از بروز مشکلات جدی جلوگیری کند.

وکیل در زمان تنظیم توافقنامه می تواند نقش موثری داشته باشد.موارد قانونی را برای طرفین توضیح دهد و نتیجه این توافق را در آینده به آنها گوشزد کند.مثلا اگر خانم استرداد جهیزیه را به بعد از ثبت طلاق موکول کرده ،باید وکیل به او عواقب آتی از جمله احتمال عدم استرداد جهیزیه از طرف شوهر را تذکر دهد و یک راهکار مطمئن برای جلوگیری از جنگ و جدال های قانونی پیش پای موکل بگذارد.همچنین است در مواردی که آقایان قرار هست پرداخت مهریه یا سایر حقوق مالی را بعهده بگیرند.

 

بیشتر بدانید :حضانت فرزند و نحوه پرداخت نفقه

 

خدمات وکیل طلاق توافقی 

در صورتیکه تمایل به انجام طلاق توافقی را دارید،خدمات دفتر وکالت ،بشرح ذیل به شما ارایه می گردد.در صورتیکه امر وکالت طلاق توافقی را به ما بسپارید دیگر نیازی به شرکت در جلسات غربالگری و جلسات دادگاه ندارید و در فاصله زمانی کمتری می توانید طلاق خود را ثبت نماید  خدمات ما به شرح ذیل به شما ارائه می گردد.

 


  • انجام طلاق  توسط وکلای  باسابقه پایه یک دادگستری

  • انعقاد قرارداد وکالت با وکیل در سامانه ثنا  

  • امکان مشاوره حضوری و غیر حضوری

  • تشکیل گروه ویژه موکل جهت گزارش هفتگی روند پرونده

  • تنظیم دقیق توافقنامه زوجین

  • حفظ منافع موکلین

 

 

در حال حاضر مدت طلاق توافقی با توجه به تخصص و تجربه وکلای دفتر وکیل دادنیک ،زمان نسبتا کوتاهی به طول میانجامد .با توجه با اینکه از طریق سامانه ثنا قوه قضاییه امکان وکالت غیر حضوری به وکیل دادگستری وجود دارد انجام طلاق توافقی غیر حضوری هم در دفتر وکالت ما امکان پذیر است.

 

مشاوره رایگان  982122275911+

ارتباط در واتساپ   989198875224

 

 

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
محسن معین گفت:
من مقیم امریکا هستم.. واقعا به دنبال بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران بودم ... بعد از کلی مشاوره با موسسه های مختلف.. وکیل دادنیک جواب تمام سولات من را به سادگی بیان کردنند و کار طلاق من را در ایران در کمتر از یک ماه ثبت کردنند ..
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت شما جناب معین.. سرمایه ما اعتماد و رضایت موکلین ما هستند ..
محمد معین سالارمنش گفت:
من از کانادا به دنبال یک وکیل طلاق خوب در تهران می گشتم.. وقتی بهترین وکیل طلاق توافقی را سرچ کردم.. با چند تا از موسسه ها صحبت کردم.. جواب های قاتع کننده ایی دریافت نکردم.. .وقتی با وکیل دادنیک مشاوره انجام دادم . مطمئن شدم وکلای قابل اعتماد و درستی هستند.. و راهکارهای خوبی برای به تنیجه رسیدن سریع پیشنهاد کردن .. بسیار با دقت و پیگیر
وکیل دادنیک گفت:
با تشکر از کامنت خوب شما جناب سالارمنش.. هدف اول وکلای ما جلب کامل اعتماد موکلین و دادن راهکارهای مختلف است تا موکلین با توجه به حساسیت کارشان سریعترین و بهترین راه را انتخاب کنند
بیتا زرافشان گفت:
واقعا با یک مشاوره با وکیل دادنیک متوجه فرق یک وکیل خوب و بد می شوید.. کار طلاق توافقی من در تهران فوری انجام شد..
زهرا سرنورد گفت:
سلام
نکته مثبتشون آشنایی به قوانین هر دو کشور هست با حوصله و پاسخ میدادن در همه ساعات خوب بود
ژاله گفت:
متشکرم از توضیحات واضح همچنین کارشناس دفترتون خیلی با حوصله هستن لازم بود اینجا بگم که از ایشون قدردانی بشه

نوشته های اخیر

تماس با ما

مشاوره در واتس آپ
تلفن دفتر 02122275911
تلفن دفتر 02126659984
تماس در واتساپ
تماس واتساپ