وکیل دادنیک​​​​​​​​​​​​​​
خدمات نوین حقوقی

همه روزه حتی ایام تعطیل

طلاق فوری در تهران

طلاق در تهران

طلاق فوری در تهران

طلاق فوری در تهران

 

داشتن وکیل طلاق فوری در تهران  می تواند کمک بزرگی در هنگام طلاق باشد. یک وکیل طلاق می تواند به شما کمک کند تا روند طلاق را درک کنید، از حقوق قانونی خود محافظت کنید و در مورد یک توافق عادلانه مذاکره کنید.

 

برخی از مزایای داشتن وکیل طلاق فوری در تهران  به شرح زیر است:

 

1-تخصص: یک وکیل طلاق از دانش و تجربه ای برخوردار است که به شما کمک می کند تا روند پیچیده قانونی طلاق را طی کنید. آنها می توانند به شما در درک حقوق و گزینه های خود کمک کنند و در صورت لزوم می توانند از شما در دادگاه نمایندگی کنند.


2- وکالت: وکیل طلاق در تهران می تواند از شما در دادگاه وکالت کند، که در صورتی که طلاق شما مورد اعتراض باشد، می تواند بسیار مهم باشد. آنها همچنین می توانند از طرف شما با وکیل همسرتان مذاکره کنند تا به یک توافق منصفانه برسند.


3-آسودگی خاطر: داشتن وکیل طلاق می تواند به شما آرامش خاطر بدهد زیرا بدانید فردی دارید که به دنبال منافع شماست. آنها می توانند از جزئیات قانونی طلاق شما مراقبت کنند تا بتوانید روی چیزهای دیگری مانند فرزندان و امور مالی خود تمرکز کنید.


4- تعهد زمانی: روند طلاق می تواند طولانی و طولانی باشد، بنابراین باید آماده باشید تا زمان و انرژی لازم را برای کار با وکیل خود اختصاص دهید.

 

5- عوارض عاطفی: طلاق می تواند از نظر عاطفی زمان سختی باشد و داشتن وکیل طلاق می تواند استرس را افزایش دهد. شما باید برای مقابله با فراز و نشیب های عاطفی فرآیند آماده باشید.
 

توجه داشته باشید که طلاق آخرین راه است و حتما در ابتدا مراجعه به روانشناس و مشاور خانواده را برای رفع مشکلات خود در اولویت قرار دهید، با این وجود متاسفانه گاها سعی و تلاش طرفین برای حفظ کانون خانواده،کارساز نمی شود و زوجین ناچارمی شوند برای رهایی از تنش و اختلافات شدید، از یکدیگر جدا شوند.

 

انواع طلاق :

طلاق برحسب درخواست زن یا مرد یا توافق هر دو آنان تابع شرایط خاص خود است.از این رو اگر بخواهیم طلاق را دسته بندی کنیم عبارتست از 

 

1-طلاق از طرف زوج :به گفته ی وکیل طلاق در تهران طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی مرد می‌تواند با رعایت شرایط مقرر در این قانون با مراجعه به دادگاه تقاضای طلاق همسرش را بنماید.همانطور که ملاحظه می کنید مرد می تواند همسرش را طلاق دهد و برخلاف شرایط طلاق زنان، طلاق از طرف آقایان خیلی سخت نیست ولی انجام آن هم شرایط و تشریفاتی دارد که منوط به تعیین تکلیف حق و حقوق مالی زن (نفقه مهریه اجرت المثل و ..) است و در مواردی که نوع طلاق رجعی است ثبت آن منوط به گذشت مدت زمان قانونی است.

 

2-طلاق از طرف زوجه :شرایط طلاق از طرف مرد قانونا سخت نیست و مرد می تواند با پرداخت حق و حقوق همسرش وی را طلاق دهد ولی در عکس این مورد ، یعنی در دادخواست طلاق زن ( طلاق یک طرفه) قضیه دشوارتر است. چرا که خانم باید بتواند از طریق اثبات عسر و حرج تقاضای صدور رای نماید در واقع ،زنان در امر طلاق نیازمند اثبات دلایل خود به دادگاه هستند . اگر این دلایل محکمه پسند باشد می توانند رای طلاق را به نفع خود بگیرند.باید بگوییم که یکی از حساس ترین و پیچیده ترین پرونده ها ، طلاق یک طرفه خانم است که موفقیت در آن، نیازمند وکیل خانواده باتجربه و متخصص در زمینه طلاق در تهران است . تجارب موفقیت آمیز تیم وکیل دادنیک در پرونده های طلاق یک طرفه می تواند این راه را برای شما آسانتر کند.

 

3-طلاق توافقی:زمانی که زن و شوهر با توافق یکدیگر تصمیم به جدایی می گیرند و درباره ی تمام امور مالی و غیر مالی زندگی شامل نفقه مهریه حضانت فرزند و.....به توافق رسیده و تکلیف را مشخص نموده اند می توانند تقاضای طلاق توافقی بدهند.انجام این طلاق در تهران به 2 صورت طلاق با وکیل و بدون وکیل قابل انجام است.

 

4-وکالت در طلاق یا حق طلاق: همانطور که قبل گفتیم طبق قانون حق طلاق با مرد است ،اما مرد می تواند اجرای حق خود را در طلاق به همسرش یا هر شخص دیگری بدهد این عمل را در اصطلاح وکالت طلاق یا حق طلاق می گویند.زن میتواند با وکالتنامه رسمی طلاقی که ازهمسرش گرفته بدون حضور شوهر اقدام به طلاق نماید.

 

ولی برای انجام حق طلاق یا همان وکالت درطلاق ، حتما باید به وکیل پایه یک دادگستری طلاق در تهران مراجعه کند، چرا که طبق قانون، نمی تواند به صورت مستقیم از جانب شوهر برای انجام وکالت طلاق در دادگاه خانواده اقدام نماید و باید از طرف شوهر،یک وکیل دادگستری را برای انجام کار انتخاب نماید.وکیل طلاق در تهران، با توجه به حدود اختیارات و مندرجات وکالتنامه ،با وکالت غیرمستقیم از طرف مرد، نسبت به انجام طلاق اقدام خواهد کرد.با انجام وکالت طلاق با وکیل دادگستری ،نیازی به حضور شوهر نیست و خانم هم از جانب خودش در دادگاه حضور دارد. البته خانم هم در صورت گرفتن وکیل از طرف خود،نیازی به حضور در دادگاه ندارد.

 

نکته مهم :دقت کنید که متن تنظیم شده وکالت در طلاق ،بسیار مهم است و اگر کامل نباشد قابل قبول در دادگاه نیست.

 

مراحل و مدت زمان طلاق توافقی:

در صورتی که زوجین متقاضی انجام طلاق توافقی بدون وکیل باشند ابتدا باید بشرح ذیل اقدام نمایند:

1_درسایت تصمیم برای اخذ جلسات مشاوره ثبت نام می کنید.

2_چهار الی پنج جلسه مشاوره طی 5 هفته گذاشته میشود که حضور زوجین الزامی است.

3_وظیفه مشاور ایجاد صلح و سازش هست .در نهایت اگر صلح نشد ،نامه عدم انصراف از طلاق صادر میشود. 

5_از دفتر خدمات قضایی دادخواست طلاق توافقی داده شده و برای زوجین جلسه دادگاه تعیین میشود

6_در دادگاه تمام توافقات از جمله مهریه و .......صورتجلسه میگردد.

7_بعد از گذشت مدت اعتراض حکم دادگاه قطعی می شود .

8_درنهایت سه ماه از تاریخ صدور حکم زوجین فرصت دارند با مراجعه به دفاتر طلاق صیغه طلاق را جاری نموده و ثبت نمایند

تماس در واتس آپ

اگر طلاق توافقی را با وکیل دادنیک انجام دهم:

در صورتیکه قصد انجام طلاق توافقی با وکیل دادنیک را دارید،دیگر نیازی به شرکت در جلسات غربالگری و جلسات دادگاه ندارید و در فاصله زمانی 10 تا 25 روز کاری(تجربی و برحسب رویه دادگاه ها ) می توانید طلاق خود را ثبت نمایید.

 

1-انجام کلیه مراحل طلاق توافقی تهران , بدون نیازبه حضورفیزیکی زوجین

2-مشاوره آنلاین وحضوری توسط وکیل پایه یک دادگستری

3-انعقاد قرارداد وکالت الکترونیک ،بین وکیل و موکل در سامانه ثنا قوه قضاییه 

4-تشکیل گروه واتساپی ویژه موکل جهت گزارش هفتگی روند پرونده

5- تنظیم دقیق توافقنامه زوجین

6- جلوگیری ازتضییع حق وضرر موکل و حفظ حقوق وی

7- عدم نیاز به حضور زوجین در جلسات رسیدگی

8- انجام طلاق در سریع ترین زمان ممکن قانونی(بصورت تقریبی و تجربی)

9- امکان ثبت طلاق در دفتر خانه بدون حضور زوجین

 

در حال حاضر مدت طلاق توافقی با توجه به تخصص و تجربه وکلای دفتر وکیل دادنیک ،زمان نسبتا کوتاهی به طول میانجامد که برحسب تجربه حداقل ده تا بیست روزکاری تا حداکثر سی روز کاری است. صمنا بعد از صدور رای طلاق توافقی زوجین می توانند ثبت این رای را در دفترخانه به ما محول نمایند.

 

 

 

۵
از ۵
۳۳۵ مشارکت کننده
سامیار گفت:
با سلام ..جقدر طلاق توافقی در تهران طول می کشه ؟ با تشکر
    مدیریت گفت:
    مدت زمان طلاق توافقی با توجه به اضافه شدن مرحله شورای حل اختلاف در حال حاضر و در سریعترین زمان ممکن بین 30 الی 40 روز کاری است
شادی گفت:
آبا باید با شوهرم برای طلاق در تهران اقدام کنیم ؟
جابر گفت:
با سلام .. .دفتر شما در جه مدت طلاق من در تهران را انجام می دهد ؟
جابر گفت:
با سلام .. .دفتر شما در جه مدت طلاق من در تهران را انجام می دهد ؟
مریم گفت:
آیا برای طلاق در تهران باید توافق نامه داشته باشم ؟
    مدیریت گفت:
    با سلام
    اگر منظورتون طلاق توافقی هست بله باید با همسرتون راجع به مهریه و نفقه و اجرت المثل ،حضانت فرزندان ......توافق کنید .در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید
یزرگمهر گفت:
با سلام.. من آلان تهران هستم .. ولی عازم خارج از کشور هستم.. آیا می توایند کار طلاق من را انجام بدهید؟
    مدیریت گفت:
    با سلام و عرض ادب
    لطفا با کارشناسان دفتر تماس بگیرید با تشکر
پروانه س گفت:
با تشکر از تیم وکیل دادنیک.. طلاق توافقی انجام شد.. باور نکردنی بود.. بهترین دعای من دل خوش و سلامتی برای تمام شماست
    وکیل دادنیک گفت:
    با تشکر از کامنت شما... سرکار خانم سالار منش.. رضایت شما اعتبار ماست..

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

راههای تماس با گروه دادنیک
تلفن
واتس آپ

​سلام وقت بخیر ؛ 
اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید​​​​​​​